۲۲ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

۲۲ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی به صورت همزمان در خراسان جنوبی با حضور دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در روستای مزداب شهرستان بیرجند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، پروژه آبرسانی و بهبود آب شرب روستای مزداب شهرستان بیرجند ظهر امروز (۲۵ بهمن) به نمایندگی از ۲۲ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۴۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

«سردار سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم‌یاری از اولویتهای  سپاه در کنار انجام مأموریت اصلی دفاع و ایجاد امنیت پایدار است، اظهار کرد: ما به دنبال اجرای طرح‌هایی  برای رضایت مندی و ماندگاری مردم در روستاها هستیم که مرمت قنوات و طرح‌های آبرسانی با اولویت تامین شرب و کشاورزی، تامین مسکن، احداث راه‌های روستایی و ارایه خدمات برای ازدواج آسان از برنامه هایی است که با همکاری دولت در سراسر کشور دنبال خواهیم کرد.

 

وی افزود: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار سیزدهم در تمامی نقاط مرزی و محروم شاهد اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

 

«مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت علی(ع)، ۲۲ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال در استان افتتاح شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ سال قنات روستای مزداب مخروبه بود که مرمت آن به طول ۲۰۰ متر انجام شد، بیان کرد: امروز پروژه آبرسانی به روستای مزداب بیرجند به نمایندگی از این پروژه ها با اعتبار ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه از هفته آینده عملیات اجرایی مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد آغاز می شود، افزود: پروژه های زیر ساخت اشتغال و پروژه آب کشاورزی در اولویت برنامه های سال ۱۴۰۱ است.

 

هنری در پایان عنوان کرد: از ابتدای امسال ۸۵۰ پروژه کوچک و زودبازه  عمرانی در استان آغاز شده که تاکنون ۶۵۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی  متناسب با تأمین اعتبار تا پایان سال ملی ۱۴۰۰ آماده بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 1148485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha