سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آموزش پیشگام باشند

رضایی‌پور با بیان‌اینکه سازمان‌های مردم نهاد بازوان اجرایی دستگاه‌های دولتی هستند، گفت: سازمان‌های مردم در حوزه آموزش به ویژه از طریق فضای مجازی پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه، ۲۵ بهمن) در نشست با مدیران سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان اجرایی دستگاه‌های دولتی هستند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه این سازمان‌های مردمی در کنار دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش‌‎آفرین باشند، افزود: تاکنون از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد بهره لازم برده نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه جوامع توسعه یافته از توان مردم برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برند، تصریح‌کرد: حمایت دولت کار و کرامت از سازمان‌های مردم نهاد، بستر توسعه را فراهم می‌کند.

 

رضایی‌پور با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌ها، همایش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی با هدف افزایش شور و نشاط در جامعه در اولویت سازمان‌های مردم نهاد باشد، ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، کارگاه آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌ها برگزار کنند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان از لحاظ تعداد سازمان‌های مردم نهاد جزء شهرستان‌های پیشرو در استان است، افزود: امروز مجوز یک سازمان مردم نهاد دیگر که در در حوزه حمایت از جامعه معلولین فعالیت دارد صادر و به مسئول سمن اعطاء شد.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه با صدور این مجوز تعداد سازمان‌های مردم نهاد شهرستان آستارا به ۹ سمن رسید،خاطرنشان‌کرد: سازمان‌های مردم در حوزه آموزش به ویژه از طریق فضای مجازی پیشگام باشند.

 

 

 

کد خبر 1148502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha