اداره تبلیغات اسلامی آبادان رتبه برتر مهرواره اوج کشور را کسب کرد

حجت الاسلام رویوران از کسب رتبه برتر توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان در مهرواره‌ اوج کشور خبر داد.

«حجت الاسلام عادل رویوران» ظهر امروز (دوشنبه ۲۵ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان در مهرواره‌ اوج کشور توانست رتبه برتر این دوره را به خود اختصاص دهد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان افزود: در سومین نشست ملی کوثر هدایت که در مشهد مقدس ویژه‌ مدیران ادارات تبلیغات اسلامی کل کشور برگزار شد، از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان توسط رئیس بنیاد کوثر هدایت کشور تقدیر به عمل آمد.

 

وی کسب این رتبه‌ برتر و افتخار آفرینی را تبریک گفت و تصریح کرد: کسب این افتخار مرهون تلاش مجدانه و مخلصانه‌ جامعه تبلیغی، کنشگران فرهنگی اجتماعی، هیات های مذهبی، مواکب حسینی و مراکز قرآنی شهرستان آبادان است.

 

حجت الاسلام رویوران به برگزاری مهرواره اوج کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مهرواره از ابتدای ماه محرم تا پایان ایام سوگواری فاطمیه در سراسر کشور به مدت سه سال است که تحت عنوان حضرت سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این مهرواره خدمات اجتماعی شرکت کنندگان به نیابت از مرد میدان شهید والامقام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ثبت می شود که برگ زرینی دیگری در ارتقا و تعالی دانش و مهارت امامان توسط جهادگران این عرصه را رقم می زند.

 

کد خبر 1148512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha