منش شهدا برای نسل جوان امروز بازگو شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران امشب و در آستانه میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با خانواده شهیدان حاتم فتح الهی، مهدی درویشی و محمد حسین خدادادی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین« الله نور کریمی تبار» در این دیدارها با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در این شب عزیز و نورانی توفیقی پیدا شد تا با حضور در جمع خانواده شهدا نسبت به آنها ادای احترام کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: اگر صبر و استقامت و همراهی خانواده های شهدا نبود قطعا شهدا نمی توانستند این مسیر پر از افتخار را به زیبایی طی کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز نیاز است که رشادت‌های شهدا برای جوانان معرفی و بازگویی شود، ابراز کرد: نسل امروز ما باید با مطالعه سیره و روش زندگی شهدا و الگو قرار دادن آن ستاره‌های آسمانی، سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: یاد و خاطره حماسه های خانواده های شهدا برای همیشه زنده خواهد بود و ملت ایران به این عزیزان افتخار می کند، همه  شهدا مردانه و باغیرت در برابر دشمن ایستادند و قهرمانان واقعی ملت ایران هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: وجود پدرانی مومن و سخت کوش بود که با روزی حلال درس ایثار و گذشت و سختکوشی را به فرزندان شهیدشان دادند و آنها نیز در این مسیر درخشیدند.

 

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدارها بابیان اینکه دفاع ازحق وحقوق  خانواده شهدا یک تکلیف است، اظهار کرد: در مقابل ایثار شهدا هرنوع خدمتی ناچیز است ونوشه ای برای آخرت همه  ماست

 

«جمال اسدی» خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ شهادت و ایثارگری با پیروی و دفاع همه آحاد ملت از ماندگارترین میراث شهیدان برای نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 1148534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha