۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع شد

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۱۲۰۰ بسته ۱.۵ کیلوگرمی گوشت قربانی همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به همت فعالان کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 1200 بسته 1.5 کیلوگرمی گوشت قربانی همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به همت فعالان کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کمک مومنانه با مشارکت برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم تهیه و در استان اردبیل به خانواده های نیازمندان اهدا شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این حرکت خداپسندانه با هدف کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفته و این جهاد همدلی همچنان ادامه دارد.

 

سقاء اضافه کرد: از همکاری و همدلی همه فعالان کانون های مساجد در توزیع این کمک های مومنانه و سایر فعالیت های اجتماعی با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی اعلام داشت: همه فعالیت های اجتماعی کانون های مساجد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این جهاد همدلی با هدف کمک به افراد نیازمندان جامعه توسط فعالان کانون های مساجد ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم تا در این روزهای بیماری خانواده ها متحمل رنج اقتصادی نیز نباشند.

 

کد خبر 1148601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha