طبخ هفت هزار پرس غذا به مناسبت میلاد امام علی (ع) توسط قرارگاه «فدائیان مهدی (عج)» مرودشت

زارع گفت: ۷۲ دیگ غذا، معادل هفت هزار پرس در شهرستان مرودشت با هدف اجرای اطعام «علوی» به مناسبت ولادت امام علی (ع) توسط قرارگاه فرهنگی و جهادی «فدائیان مهدی (عج)» شهرستان مرودشت طبخ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حامد زارع»، امروز (سه شنبه 26 بهمن) از هفت هزار پرس غذا برای اطعام «علوی» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: 72 دیگ غذا، معادل هفت هزار پرس در شهرستان مرودشت با هدف اجرای اطعام «علوی» به مناسبت ولادت امام علی (ع) توسط قرارگاه فرهنگی و جهادی «فدائیان مهدی (عج)» شهرستان مرودشت طبخ شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی «فدائیان مهدی (عج)» شهرستان مرودشت افزود: قرارگاه فرهنگی و جهادی «فدائیان مهدی (عج)» شهرستان مرودشت در تمام عرصه ها به مردم خدمت رسانی می کند.

وی اضافه کرد: این قرارگاه به مناسبت با توسل و به نیت و نیابت ۷۲ شهید دشت کربلا در مناسبت های مختلف مذهبی به طبخ غذا به تعداد ۷۲ دیگ اقدام می کند.

وی اضافه کرد: این 72 دیگ شامل برنج و خورشت و معادل هفت هزار پرس است که این بار در سالروز ولادت امام علی (ع) به نیت توزیع بین زندانیان در بند و مستمندان طبخ شد.

زارع تاکید کرد: این کار خداپسندانه با  تدبیر اعضای هیئت‌ مدیره و با کمک خیران و نیکوکاران و با همکاری موکب «باب الحوائج» و موکب «جابر» طبخ شد و توسط مراکز نیکوکاری و هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان جامعه هدف توزیع شد.

وی ادامه داد: در کنار این کار، ۱۱۰ بسته غذایی و معیشتی به ارزش ۷۰ میلیون تومان شامل مرغ، برنج، روغن و سایر اقلام نیز برای توزیع میان نیازمندان آماده شده است.

زارع اعلام کرد: تهیه و توزیع پوشاک و لوازم خانگی و مشارکت در تولید ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات جهادی این قرارگاه است.

کد خبر 1148655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha