انواع کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد

شجاع با بیان اینکه مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد طی ایست و بازرسی‌های مداوم موفق به کشف چندین مورد کالای قاچاق شدند، گفت: وی ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده را ۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون و۴۳۰ هزار ریال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «مجید شجاع» ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر با بیان اینکه مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد طی ایست و بازرسی‌های مداوم موفق به کشف چندین مورد کالای قاچاق شدند، افزود: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا مرزبانان این استان موفق شدند در طی ۳عملیات جداگانه حجم زیادی کالای قاچاق را در ایست و بازرسی هفده شهریور کشف نمایند.

 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان خراسان رضوی در این عملیاتها اقلامی از قبیل ۳ تن و۱۶۰ کیلوگرم روغن ، ۳۱۴۱ داروی قاچاق و مقادیری کالای قاچاق شامل آرد، مرغ، قند، تخم مرغ و قطعات لوازم یدکی لپ تاپ را کشف کردند.

 

وی ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده را ۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون و۴۳۰ هزارریال بیان نمود و ادامه داد:این مقدار کالای قاچاق از چندین قاچاقچی کشف شده است که پس از دستگیری به مراجع قضایی برای اجرای احکام فرستاده شده‌اند.

 

شجاع افزود: عبور کالای قاچاق از مرزهای استان خراسان رضوی خیال خام قاچاقچیانی بود که امروز در دام هوشیاری و دقت مرزبانان این فرماندهی محصور شده‌اند و ندامت افراد دستگیر شده نشانه‌ی رشادت این غیور مردان در مرزها است.

کد خبر 1148668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha