اهدای ۵۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی به کارگران فصلی در شهرستان بویراحمد

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، تیپ ۴۸ فتح و فرمانداری شهرستان بویراحمد به مناسبت روز پدر در حرکتی انسان‌دوستانه با اهدای ۵۰۰ بسته‌ بهداشتی، معیشتی و فرهنگی از کارگران فصلی یاسوج پذیرایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد، با برگزاری آئینی در محل مصلی امام خمینی (ره)، با بسته‌های بهداشتی، معیشتی و فرهنگی به ارزش ریالی 500 هزار تومان از 500 کارگر فصلی پذیرایی نمودند.

 

«شایان نادری» در این آئین، گفت: ما قائل به تشریفات نیستیم، ما خادم مردم در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستیم.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: آن چیزی که در این مجموعه سرلوحه کارمان بوده، این است که اقشاری که بیشتر در تنگنای اقتصادی بودند و پس شیوع ویروس کرونا نسبت به سایر اقشار در معرض آسیب بیشتری بودند را حمایت کنیم.

 

نادری اظهار کرد: آن چیزی که هم امروز مورد نظر ما بوده تقدیر و تشکر از این قشر زحمت‌کش است، در ادامه هم این حمایت‌ها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: انتظار داریم دستگاه‌های استانی حمایت از این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.  

 

سردار «حسن حکمتیان» هم در این آئین، گفت: همه مسئولین نظام تلاش کردند در این دوره شیوع ویروس کرونا به هر صورتی که می‌توانند در خدمت مردم باشند.



فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: معیشت مردم پس از ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته و زندگی آنها از لحاظ روحی و روانی مورد آسیب قرار گرفته است.

 

سردار حکمتیان با اشاره به کارگران گفت: امروز تدبیر بر این شد که این عزیزان اینجا جمع شوند و در یک دورهمی در کنار هم باشیم. من صمیمانه قدردان شما هستم که سختی‌های زیادی را تحمل و در سازندگی کشور هم فعالیت می‌کنید.


 
 
 
کد خبر 1148696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha