فراخوان اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ، هنر و رسانه اعلام شد

فرجی گفت:کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال، فعالیت های نشر فرهنگی و کارهای خدمات هنریار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حمایت می شوند .

«معصومه فرجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  از اجرای طرح حمایت از تولید و اشتغال در رسته های منتخب و الویت دار فرهنگ و هنر خبر داد و اظهار کرد: به منظور جذب حداکثری اعتبارات جز 1 تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400کل کشور موضوع شیوه نامه اجرایی برنامه حمایت از تولید و اشتغال ، به افراد دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رسته های کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال(خدمات و تولید روایی و خلاق، بازی های رایانه ای، انیمیشن، برناممه نویس ، گرافیک دیجیتال، تولید محتوای خبری، فعالیت های انتزاعی، مدل سازی ومفهوم سازی کسب و کار رسانه ای، تاسیس و مدیریت کسب و کار رسانه ای، مطبوعات و نشریات کاغذی )، رسته کسب و کارهای نشر فرهنگی (موسسات و مراکز فرهنگی و دینی، امور نشر، تالیف، ترجمه، طراحی، تصوصر گری، صفحه آرایی و نویسی، نمایه سازی و... ، چاپ و بسته بندی، ویراستاری، کاغذسازی، حروف چینی و ...)، رسته کسب و کارهای خدمات هنری ( طراحی لباس، طراحی پارچه طراحی اسباب بازی و.... )، مد، لباس و اسباب بازی، دینی و آیینی، گسترش هنرهای نمایشی، گسترش امور سمعی و بصری (سینما، موسیقی و ....، گسرش هنرهای تجسمی)،  به ازای  تعهد هر اشتغال بیمه شده، ۱۵۰میلیون تومان با بهره ۱۲درصد واگذار می شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: افراد واجد شرایط می توانند ضمن مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه و تحویل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند و ادارات پس از «تایید اولیه طرح ها» به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جهت «طرح در کمیته فنی » و «کمیته استانی» ارسال می شود.

 

وی یادآورشد: متقاضیان مشمول این شیوه‌نامه شامل تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه فعالیت‌های اقتصاد هنر دارای مجوز رسمی یا فعالیت شاخص و مورد تائید حوزه‌های تخصصی ادارات‌ کل این معاونت شامل «نمایش»، «آموزش»، «موسیقی»، «تجسمی» و «مد و لباس» است.

 

 

کد خبر 1148764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha