ماه رجب فرصت خودسازی با محوریت حضور در مسجد است/ برپایی محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان کانون های مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه ماه رجب در خودسازی و تقویت باورهای ایمانی و الهی گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) برگزار شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت جایگاه ماه رجب در خودسازی و تقویت باورهای ایمانی و الهی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) برگزار شد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ایام اعتکاف به دلیل وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز با محدودیت هایی همراه شد، بسیاری از فعالان کانون های مساجد البرز با تأسی به فرمایش رهبرمعظم انقلاب با توجه به فراهم نشدن امکان اعتکاف، نماز حضرت جعفر طیار و قرائت قرآن کریم را مورد توجه قرار دادند. 

 

وی ادامه داد: یکی از ویژه برنامه های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، حضور در مراسم قرائت قرآن، مسابقات قرآنی مدهامتان است که به همین منظور در ماه رجب با محوریت حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و دستگاه ها و نهادهای متولی امور قرآنی، محفل انس با قرآن به صورت متمرکز در آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) برگزار شد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: رشد کمالات معرفتی و دینی همچنین تقویت باورهای ایمانی و الهی از جمله مسائل حائز اهمیتی است که همواره در ماه رجب از طرف مومنان و مومنین نسبت به آن توجه جدی می شود.

 

 

کد خبر 1148767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha