استمرار سلسله رزمایش های کمک مومنانه این بار در امیرآباد بهشهر

طاطیان از استمرار سلسله رزمایش های کمک مومنانه این بار در امیرآباد بهشهر خبر داد و گفت: خیران و نیک اندیشان روستای امیرآباد در سالروز میلاد امام علی(ع) به یاری نیازمندان شتافتند.

« علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان یکی از برنامه ها و وظایف مهم کانون خدمات رضوی است که در راستای رفع نیاز نیازمندان اجرایی می شود.

 

دبیر کانون خدمات رضوی شهرستان بهشهر افزود: 43 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه به همت خیران نیک اندیش و اهالی روستای امیرآباد بهشهر در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع) و با حضور خانواده های شهدا و امام جماعت مسجد روستای امیرآباد و به همت کانون خدمت رضوی، کمیته امداد، شورا و دهیاری روستای امیرآباد و بسیجیان پایگاه مقاومت

 

طاطیان از استمرار سلسله رزمایش های کمک مومنانه این بار در امیرآباد بهشهر خبر داد و گفت: خیران و نیک اندیشان روستای امیرآباد در سالروز میلاد امام علی(ع) به یاری نیازمندان شتافتند.

 

وی یادآور شد: ارزش هر بسته 3 میلیون ريال بوده و مجموعا" 132 میلیون ريال برای خدمت به نیازمندان به همت خیران نیک اندیش در بین نیازمندان روستای امیرآباد بهشهر توزیع شد.

کد خبر 1148772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha