کانون های برتر استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» مشخص شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از انتخاب کانون فرهنگی هنری ثارالله در رواق «قلم» به عنوان کانون فرهنگی هنری برتر از استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون فرهنگی هنری ثارالله در رواق «قلم» به عنوان کانون فرهنگی هنری برتر از استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» معرفی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کانون در دومین دوره رویداد ملی «فهما» نیز توانسته بود رتبه برتر کشوری دریافت کند و یکی از کانون های تاثیرگذار در مباحث فرهنگی و هنری هستند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شهدای روستای آلنی در شهرستان مشگین شهر نیز در رواق فناوری توانستند رتبه شایسته تقدیر کشوری را از آن خود کند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: شهرستان بیله سوار از استان اردبیل نیز از سوی هیئت داوران این رویداد ملی به عنوان شهرستان فعال کانون های مساجد انتخاب شد.

 

وی افزود: «امید روشنی صبح» مدیر مسئول کانون آیت الله مروج (ره) از شهرستان اردبیل نیز رتبه برتر کشوری به عنوان رابط فعال در رویداد ملی «فهما» توسط هیئت داوران کسب کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: رویداد ملی «فهما» در 3 شبستان و 12 رواق طبق سنوات قبل اجرا شد و بزودی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران از بین استان های برتر مشخص شده معرفی می شود.

 

وی اظهار داشت: استان اردبیل در طی 2 دوره قبلی مقام دوم کشور در بین استان ها را به خود اختصاص داد و امیدواریم در این دوره نیز بتوانیم جایگاه برتر را کسب کنیم.

کد خبر 1148774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha