برای ارائه تسهیلات به تولید کنندگان هیچ مانعی وجود ندارد

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: برای ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و واگذاری زمین هیچ مشکل یا مانعی در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد رضا حسین نژاد» صبح امروز چهارشنبه (27 بهمن ماه) در آیین رونمایی از دستگاه مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی و کمپرسور اسکرو از آمادگی 100 درصدی استان جهت جذب سرمایه گذاران و تولید کنندگان در تمام ابعاد و حوزه های مختلف خبر داد و گفت : بسترهای لازم جهت استقبال از تمام سرمایه گذاران در حوزه های مختلف فراهم است.

 

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: جهت گیری استان به سمت کار، تولید و شناسایی مزیت هر شهرستان هدایت شده لذا به دنبال تقویت موضوعات حوزه تولید در سطح استان هستیم.

 

وی اظهارکرد: برای ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و واگذاری زمین هیچ مشکل یا مانعی در استان وجود ندارد.

 

حسین نژاد با تاکید بر اینکه باید به جوانان نخبه، دانشمندان و متخصصان داخلی اعتماد کرد، افزود: اعتماد به این قشر، تا کنون توفیقات بسیاری را در حوزه های مختلف نصیب کشور کرده است.

 

استاندارخراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید با حمایت از متخصصان داخلی و شرکت های دانش بنیان هر نوع وابستگی به خارج از کشور در عرصه محصولات و مواد اولیه را به حداقل رساند.

 

گفتنی است؛ همچنین با حضور استاندار خراسان شمالی، کلنگ خط تولید مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی به زمین زده شد.

 

خط تولید مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی، با هزینه اجرای ۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی ۵۰ نفر در دست اجرا قرار گرفته است.

 

این طرح در گستره دوهزار و ۲۰۰ متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی و برای نخستین بار در خراسان شمالی اجرایی می شود و تمرکز دیگر طرح  های مشابه آن در تهران و کرج است.

 

 

کد خبر 1148836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha