مهلت ارسال اثر به اکسپوی هنری ایلام تمدید شد/ ارسال ۱۱۶۸ اثر از سراسر کشور

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام با اشاره به استقبال هنرمندان سراسر کشور از این رویداد هنری در استان، گفت: مهلت ارسال اثر به اکسپوی هنری ایلام تا ۵ اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

«مهدی صندوق آبادی»  در گفت و گوب ا خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان سراسر کشور از اکسپوی هنری ایلام و پایان یافتن مهلت ارسال اثر، با پیشنهاد ستاد اجرایی اکسپو، مهلت ارسال اثر به مدت۱۰ روز تمدید شد.

 

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام  با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به اکسپوی هنری ایلام تا ۵ اسفندماه سال جاری خواهد بود، افزود:  تا کنون ۱۱۶۸ اثر با حضور و مشارکت هنرمندانی از ۳۱ استان کشور به دبیرخانه اکسپو ارسال شده است که از این تعداد،  ۴۵۵ اثر از هنرمندان خارج از استان دریافت شده است.

 

صندوق آبادی تصریح کرد: این رویداد هنری در نگارخانه استاد‌صندوق‌آبادی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و با همکاری اداره کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار  می شود.

 

وی یادآور شد: فراخوان نخستین اکسپوی هنری ایلام  شنبه دوم بهمن ماه  در صفحات مجازی انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام و دیگر صفحات مجازی هنری منتشر شده است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به انجمن هنرهای تجسمی استان مراجعه کنند.

 

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام با بیان اینکه با بیان اینکه این اکسپو  نیمه دوم اسفندماه  سال جاری برگزار می شود، گفت: این رویداد هنری، با انتشار فراخوان شرکت، تعیین و تشکیل هیئت ژوری جهت انتخاب اولیه آثار و در ادامه قیمت‌گذاری نهایی آثار پذیرفته شده، برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1148837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha