نشاط با طعم معنویت/اردوی یک روزه نوجوانان کانون شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران

نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران بخش شمیل شهرستان بندرعباس به اردوی یک روزه رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، اردو سفری گروهی است با تشکیلات مشخص به منظور نیل به اهداف مشخص تربیتی که برای دستیابی به اهداف، برنامه ریزی و برنامه سازی برگزار می شود.

 

ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌ جمعی، تقویت حس تعاون و همکاری از طریق سپردن کار و مسئولیت‌، کسب تجربه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی همچنین تقویت بنیه اعتقادی، کمک به فرایند اجتماعی شدن و ارتقای این گونه مهارت‌ها،  ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و آمادگی افراد برای مقاومت در برابر مشکلات و تنگناها بخشی از اهداف اردو است.

 

کانون فرهنگی هنری شهید تراهی روستای سرزه آل مهتران همزمان با سالروز ولادت باسعات مولای متقیان امام علی(ع)، نوجوانان عضو کانون را به اردوی یک روز اعزام کرد تا از مزیت های این ویژه برنامه شاد و مفرح بهره مند باشند.

 

 

« کرامت راه شبدیزخواه »، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید تراهی گفت: به مناسبت میلاد مولود کعبه حضرت علی(ع) 35 نفر از نوجوانان 10 تا 15 ساله عضو کانون به اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه اعزام شدند.

 

وی افزود: اعزام نوجوانان عضو کانون به اردوی فرهنگی تفریحی با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش شادابی در بین نوجوانان عضو کانون صورت گرفت.

 

 

راه شبدیزخواه با بیان اینکه منطقه گردشگری و بکر کوهستان اطراف روستای سرزه آل مهتران مقصد این اردو بود، گفت: پیاده روی، کوهپیمایی، بازی های بومی محلی ازجمله(درآ و زو) ازجمله برنامه های این اردو بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید تراهی ادامه داد: ساخت و به پرواز در آوردن بادباک و مسابقه طناب کشی از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه بود.

 

 

وی، سخنرانی رسول مصلح زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای سرزه آل مهتران در رابطه با سبک زندگی و سیره علوی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، بیان احکام، نشست بصیرتی و صرف نهار را بخش دیگری از برنامه های اردو برشمرد.

 

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری شهید تراهی بیش از 300 نفر عضو دارد و در رویداد ملی فهمای 1400 نیز موفق به کسب 17 هزار و 10 امتیاز شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1148893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha