۵۷۳ میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی صنایع گیلان پرداخت شده است

دلق پوش گفت: برای بازسازی و نوسازی خطوط تولید واحدهای صنعتی گیلان بیش از ۵۷۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «فرهاد دلق‌پوش» امروز(۲۷ بهمن)‌ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان با تاکید به همت استان در احیای واحدهای تولید و صنعتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید و پرداختی مستقیم از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

 

رییس سازمان صمت گیلان ادامه داد: از این میزان مبلغ پرداخت شده، ۵۷۳ میلیارد تومان آن به واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور بازسازی و نوسازی خطوط تولید و ماشین آلات اعطا شده است.

 

وی با بیان اینکه این اعتبارات برای جلوگیری از رکود اقتصادی و چالش مالی بخش تولید پرداخت شده است، اظهارکرد: تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل و عملکرد آنها به صورت مرتب در سامانه بهین یاب بررسی و رصد می‌شود.

 

دلق پوش اذعان کرد: تاکنون دو برابر تسهیلات تخصیصی از محل رونق تولید که یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی با توجه به نیازمندی بسیاری از کارخانجات به تجهیز و بهسازی، خاطرنشان ساخت: مستهلک شدن و فرسایش ماشین آلات صنعتی و همگام سازی با تکنولوژی روز دنیا با اعطای تسهیلات در این قالب بر افزایش راندمان بهره وری واحدهای صنعتی بسیار اثربخش است.

کد خبر 1148919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha