مانور قرارگاه امنیت غذایی  در ایلام  برگزار شد

مانور امنیت غذایی به همت سازمان جهاد کشاورزی استان صبح امروز با بازدید از برخی از نانوایی های سطح شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مدیر نظارت وبازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام در این خصوص اظهار کرد: بامداد امروز چهارشنبه راُس ساعت ۶/۳۰ دقیقه مانور و بازدید از برخی از نانوایی های سطح شهرایلام انجام گرفت.

 

«محمد عطایی» تصریح کرد: این مانور با حضور «آذرنوش عموزاده» سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان، معاون بازرگانی و صنایع، مدیر نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی، مدیرکل غله استان، مدیر جهادکشاورزی شهرستان ایلام، اعضاء و گروه بازرسان سازمان و تنظیم بازار، به منظور کنترل کیفی، نحوه فروش و عرضه نان به همشهریان عزیز انجام گرفت.

 

 وی افزود: در این بازدید که به صورت میدانی توسط کارشناسان ذی ربط صورت پذیرفت، تذکرات و توصیه های لازم را درجهت حضور ساعات کاری، پخت مناسب نان، وزن چانه، رعایت نکات بهداشتی به خبازان و کارگران این صنف ارائه گردید.

 

عطایی تصریح کرد: این مانور به منظور حمایت از مصرف کنندگان عزیز استان صورت گرفت وهر  روزصبح تا برقراری یک وضعیت مناسب در بحث پخت نان از سوی بازرسان استان این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این بازدید،از ۱۵ نانوایی در سطح شهر ایلام بازرسی کامل به عمل آمد که ۳ مورد تخلف مشاهده گردید و اقدامات لازم در این خصوص اعمال شد.

کد خبر 1148926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha