نتایج آزمون جامع رشته‌های سطح ۴ به زودی اعلام می‌شود

سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران گفت: ارزیابی نتایج آزمون جامع رشته‌های سطح ۴ حوزه‌های علمیه خواهران انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «راضیه میرعلی ملک» با اشاره به برگزاری آزمون جامع سطح 4 حوزه های علمیه خواهران در رشته های «فقه خانواده»، «کلام اسلامی» و «تفسیر تطبیقی» در 11 مدیریت استانی، از ارزیابی نتایج آن خبر داد.

وی افزود: اساتید متبحر در حوزه های تخصصی، طی جلسات کارشناسی با مداقّه به بررسی اوراق آزمون ها پرداخته و نتایج بزودی به مدیریت های استانی اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت آزمون جامع در ارتقاء قدرت تحلیل‌گری و سطح دانشی طلاب رشته های سطح 4 حوزه های علمیه خواهران از همکاری مدیریت های استانی در طرح، تصحیح و ارسال اوراق به مرکز مدیریت سپاسگزاری کرد.

وی ادامه داد: با رصد نقاط قوت و ضعف آزمون های پیشین و رایزنی با اساتید متخصص درباره نحوه و کیفیت برگزاری آزمون جامع سال ۱۴۰۰ به برآیندهایی  دست یافته ایم که متعاقباً به مدیریت های استانی اعلام خواهد شد.

گفتنی است، آزمون جامع با هدف ارزشیابی توانمندی های آموزشی طلاب و پس از اتمام کلیه واحدهای درسی  صورت می‌پذیرد و دفاع از رساله علمی منوط به قبولی در این سنجش است.

کد خبر 1148936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha