یاری رسانی سپاه فجر به تنها شیرخوارگاه استان فارس

جمالی گفت: سپاه فجر به یاری تنها شیرخوارگاه استان فارس می ‌آید و برای رفع مشکلات شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» به عنوان تنها شیرخوارگاه استان فارس آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هاشم جمالی»، امروز (چهارشنبه 27 بهمن) در بازدید از شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج) شیراز» گفت: سپاه به یاری تنها شیرخوارگاه استان فارس می ‌آید و برای رفع مشکلات شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» به عنوان تنها شیرخوارگاه استان فارس آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

 

جانشین فرماندهی قرارگاه «حضرت احمد ابن موسی (ع)» سپاه فجر فارس افزود: سپاه همواره در خط مقدم خدمت ‌رسانی به مردم قرار دارد و تمام نهادهای استان برای رفع مشکلات شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» باید هم افزایی داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: سپاه برای خدمت ‌رسانی به مردم و محرومیت‌ز دایی ماموریت‌های مختلفی در طول سال انجام می ‌دهد و از این به بعد یاری ‌رسان این مرکز نیز خواهد بود.

 

خاطر نشان می شود در این بازید مدیرکل بهزیستی فارس نیز حضور داشت و شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» شیراز تنها شیرخوارگاه استان فارس است که در شهر صدرا قرار دارد و از 90 کودک از محل کمک ‌های خیران در آن نگهداری می‌ شود.

 

در این بازدید همچنین هدایایی در قالب بسته‌ های فرهنگی، آموزشی تفریحی و سبد کالا برای کودکان و همچنین هدایایی به کادر آن مرکز اهدا شد و از «حسین کشاور»، خیر ثابت این مرکز تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 1148956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha