اهدای حمایل آستان علوی و نشان آستان رضوی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان خادمان آستان علوی و رضوی بود و در این دیدار نماینده خادمان آستان علوی، حمایل آستان علوی و نشان آستان رضوی را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان خادمان آستان علوی و رضوی بود و در این دیدار نماینده خادمان آستان علوی، حمایل آستان علوی و نشان آستان رضوی را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهدا کرد.

«حمیدرضا قانعی»، در میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از خادمان آستان علوی به مناسبت میلاد امام علی (ع) گفت: امام علی (ع) را باید پدر و آموزگار دادگری و دادخواهی دانست و آزادگان جهان امیرالمومنین (ع) را فریاد عدالت انسانی می دانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: آستان امام علی (ع) خانه پدری شیعیان و تمام آزادگان و عدالتخواهان جهان است.

خاطر نشان می شود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان خادمان آستان علوی و رضوی بود و در این دیدار نماینده خادمان آستان علوی، حمایل آستان علوی و نشان آستان رضوی را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهدا کرد.

کد خبر 1148968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha