بزرگداشت هفته نظامی گنجه‌ ای با اجرای برنامه های مختلف در فارس

قانعی گفت: برای برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ ای در فارس، برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده مدیریت برگزاری هفته بزرگداشت «نظامی گنجه‌ ای» به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (چهارشنبه 27 بهمن) در سومین نشست ستاد اجرایی بزرگداشت هفته «نظامی گنجه ای» در استان فارس گفت: مدیریت برگزاری هفته بزرگداشت «نظامی گنجه‌ ای» به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است و فارس به استقبال این هفته می ‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: از صدا و سیما، آموزش و پرورش، کتابخانه ‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌ ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج، حوزه هنری فارس، شهرداری شیراز و ... نیز خواستار همکاری برای برگزاری این رویداد کشوری هستیم.

وی اضافه کرد: ستاد برگزاری هفته «بزرگداشت نظام گنجه ‌ای» در استان فارس علاوه بر برگزاری رویدادهای مردمی و همگانی، رویدادهای تخصصی و کارشناسانه را نیز با بهره‌ گیری از پژوهشگران و اساتید ادبی و هنری در سراسر استان فارس در این هفته برگزار می کند.

قانعی تاکید کرد: نظامی گنجه ای، فراتر از یک شخص است و در واقع هویت ملی تمام فارسی زبانان است و فارسی زبانان سراسر جهان که در جستجوی عشق هستند بی‌درنگ نظامی، حافظ، سعدی و مولوی را به یاد می اورند.

وی اعلام کرد: برای برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ ای در فارس، برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که به زودی اعلام خواهند شد.

خاطر نشان می شود، سومین نشست ستاد اجرایی بزرگداشت هفته نظامی گنجه ای در استان فارس به مدیریت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور معاون هنری و سینمایی و معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و نمایندگانی از اداره کل نهاد کتابخانه‌ های عمومی فارس، حوزه هنری و بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

 

کد خبر 1148969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha