نقش رسانه ها در امید آفرینی به مردم بی بدیل است

ابراهیمی بابیان اینکه امید آفرینی رسالت مهم رسانه های انقلابی است، گفت: نقش رسانه در مطالبه گری و پاسخگو کردن همه آحاد جامعه اعم از مسئول و غیر مسئول و همه افراد و نهادهایی که وظیفه اجتماعی دارند، حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «هادی ابراهیمی» امشب(۲۷بهمن) در اولین نشست هم اندیشی «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران با مدیران خبرگزاری ها که در سالن شماره یک استانداری درحال برگزاری است، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در این شرایط خاص اقتصادی و کرونایی که کشور و به ویژه مازندران گرفتار آن است استاندار مازندران با قوت درصدد رفع مشکلات استان در حوزه های مختلف است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مازندران به کم لطفی برخی مدیران به غرب استان اشاره و بیان کرد: فضای خوبی به واسطه حضور استاندار مازندران در جلسات و پروژه های مرتبط با سراسر استان به ویژه غرب استان شاهدیم.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها به عنوان بهترین مشاور و دستار می توانند برای مدیران در عرصه های مختلف مفید فایده باشند، افزود: رسانه های استان نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه ایفا می کنند.

 

ابراهیمی از استاندار مازندران به عنوان یک مدیر مطالبه گر یاد کرد و گفت: امید است با استقرار تیم تازه نفس دولت جدید در استان این مطالبه گری از طرف رسانه ها به صورت جدی تر دنبال شود.

 

وی با بیان اینکه نوع تعامل با رسانه ها بسیار مهم است، افزود: همکاران رسانه ای ما در خبرگزاری هاو رسانه های مکتوب به صورت جهادی کمک مدیران هستند و زیبنده نیست مدیران تحمل نقد را نداشته باشند و پای رسانه ها را به محاکم قضایی باز کنند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه سرعت، صحت و دقت در اطلاع رسانی مهم است، گفت:  نقش رسانه در مطالبه گری و پاسخگو کردن همه آحاد جامعه اعم از مسئول و غیر مسئول و همه افراد و نهادهایی که وظیفه اجتماعی دارند، حائز اهمیت است.

کد خبر 1148989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha