اقدامات حوزه نظارت و کنترل بازار باید آثار خود را در بطن جامعه نشان دهد

هدایت گفت: اقدامات حوزه نظارت و کنترل بازار باید آثار خود را در بطن جامعه نشان دهد و قیمت گذاری کالاها، تامین به ‌موقع کالاهای اساسی و نظارت بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مراد هدایت» امروز (پنج شنبه 28 بهمن) در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نی ریز اظهار کرد: تامین کالاهای اساسی باید در اولویت ستاد تنظیم بازار باشد و هماهنگی کامل بین دستگاه‌ های اجرایی عضو کارگروه تنظیم بازار  نقش بسزایی در کنترل بازار دارد.

 

فرماندار نی ریز افزود: اقدامات حوزه نظارت و کنترل بازار باید آثار خود را در بطن جامعه نشان دهد و قیمت گذاری کالاها، تامین به ‌موقع کالاهای اساسی و نظارت بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

 

وی اضافه کرد: برای ثابت نگه داشتن قیمت ها در حد متعارف، بازرسان باید نظارت‌ ها را در حوزه های توزیع و تولید گسترش دهند و این اقدام از تخلف های احتمالی نیز جلوگیری می کند.

 

هدایت تامین کالاهای اساسی مورد نیازمردم به ویژه در ایام پایانی سال را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تامین این کالاها باید در دستور کار و اولویت دستگاه های مرتبط قرار داشته باشد و با صنوف متخلف و به‌ ویژه پرونده های مرتکب گران‌ فروشی باید در اولویت باشد.

 

وی ادامه داد: لازم است تا گروه بازرسی متشکل از ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به‌ صورت مستمر بر نحوه توزیع کالاها در سطح بازار نظارت کنند.

 

خاطر نشان می شود، مردم در بحث نظارت و کنترل بازار می توانند از طریق سامانه ارتباط مردمی124 هر گونه تخلف از سوی شبکه های تامین و توزیع را گزارش کنند.

 

کد خبر 1149094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha