راه نجات کشور مقاومت همه جانبه در حوزه اقتصادی است

سعدی گفت: راه نجات کشور در شرایط حاضر، مقاومت همه جانبه در حوزه اقتصادی است و اگر با رویکرد مدیریت انقلابی و جهادی همراه شود مسیر رشد و بالندگی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد سعدی» امروز (پنج شنبه 28 بهمن) در مراسم تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان داراب پس از معارفه در این مراسم اظهار کرد: توفیق خدمت در داراب، شهرستان امام حسن مجتبی (ع) مایه افتخار است و از همه ظرفیت ها برای توسعه داراب استفاده خواهم کرد.

 

فرماندار ویژه داراب افزود: داراب دارای قدمت چند هزار ساله وظرفیت های بسیاری در حوزه های گردشگری، کشاورزی و سرمایه گذاری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی اضافه کرد: راه نجات کشور در شرایط حاضر، مقاومت همه جانبه در حوزه اقتصادی است و اگر با رویکرد مدیریت انقلابی و جهادی همراه شود مسیر رشد و بالندگی را فراهم می کند.

 

سعدی تاکید کرد: با همدلی و همبستگی مسئولان شهرستان، نماینده مردم شهرستان، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری داراب باید زمینه رشد این شهرستان را در حوزه های مختلف بیش از پیش فراهم کنیم.

 

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت  شورای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران، گروه های جهادی و بسیجیان همیشه در صحنه، نخبگان و دانشگاهیان، انجمن های‌ مردم نهاد و فعالان اجتماعی در اولویت توسعه داراب قرار دارد.

 

خاطر نشان می شود، در این مراسم از زحمات «اصغر فرودی» معاون استاندار و فرماندار سابق ویژه داراب تقدیر شد و «فرهاد سعدی» به عنوان معاون استاندار و فرماندار جدید معرفی شد.

 

کد خبر 1149100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha