آموزش غیرحضوری در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد

رضا ابراهیمی گفت: آموزش غیرحضوری در شهرهای قرمز و نارنجی در راستای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی ادامه دارد.

«رضا ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب شیوع بیماری کووید ۱۹، همچنان آموزش غیرحضوری در شهرهای قرمز و نارنجی استان باید در دستور کار هستند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی افزود: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای گذر از خیز ششم کرونا در این برهه حساس بسیار لازم و ضروری است.

 

وی با اشاره به وجود شهرهای قرمز و نارنجی و سرعت سرایت ویروس، تصریح کرد: آموزش در روستاها و مناطق عشایری، هنرستان ها و نیز شهرهایی که همچنان وضعیت زرد کرونایی حاکم نیست، همچنان حضوری خواهد بود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: آموزش عالی و دانشگاهی به ویژه در مقاطع تکمیلی در تمام شهر های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت تلفیقی برگزار می شود.

 

ابراهیمی گفت: وجود کارت واکسیناسیون و تست منفی پی سی آر مسافران باید همچنان در دستور کار مسوولان مربوطه باشد.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه شرایط موجود  باید در برگزاری نمایشگاه ها، وضعیت خدمت رسانی تالارها و رستوران ها نیز سقف ۲۰ درصد ظرفیت مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است، در حال حاضر وضعیت استفاده از ماسک در استان ۳۲ درصد است که بسیار کمتر از نیاز جامعه در خیز ششم برآورد می شود.

کد خبر 1149110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha