مساعدت سازمان اوقاف در رفع مشکلات زمین‌های اوقافی بخش لشت نشا

احمدی با تاکید بر لزوم اندیشیدن راهکاری برای رفع مشکلات زمین‌های اوقافی بخش لشت نشا از مساعدت سازمان اوقاف کشور برای حل این مشکل خبرداد و گفت: چهارشنبه هفته آینده تیم حقوقی سازمان اوقاف پس از مطالعه و بررسی موارد مطروحه به گیلان سفر می‌کنند.

«محمدرضا احمدی سنگری» با اشاره به جلسه و بازدید میدانی تیم حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از املاک و زمین‌های اوقافی لشت نشاء به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی لشت نشا که بخش اعظمی از زمین‌های این بخش را در برمی‌گیرد از دغدغه‌های مهم مردم آن است.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سنگر و امامزاده هاشم نیز با چنین مشکلی مواجه هستند افزود: با توجه به خواست و مطالبه مردم، معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی و معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به گیلان و شهرستان رشت سفر کردند تا این مشکلات را از نزدیک بررسی کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم اندیشیدن راهکاری برای رفع مشکلات زمین‌های اوقافی به‌ویژه در بخش لشت نشا اظهارکرد: پس از بازدید مسئولین کشوری اوقاف از مناطق مورد نظر، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است. 

 

احمدی با تاکید بر اینکه منطقه امام زاده هاشم در مسیر نگینی توسعه و آبادانی باید بدرخشد، عنوان کرد: مسیر تعامل و همکاری برای رفع مشکل زمین‌های نسقی در حال شکل‌گیری است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد.

 

وی اذعان کرد: در جریان این نشست و بازدید میدانی که با حضور مسئولین برگزار شد، اهم مشکلات املاک اوقافی از زبان شهردار و شورای بخش و معتمدین و بازاریان بخش لشت نشاء بیان شد و در پایان مقرر گردید؛ اسناد و مدارک به‌منظور بررسی در اختیار مسئولین حقوقی سازمان اوقاف قرار گیرد.

 

نماسنده مردم رشت در مجلس خاطرنشان ساخت: چهارشنبه هفته آینده تیم حقوقی سازمان اوقاف کشور پس از مطالعه و بررسی با هدف ارائه راهکارهای کارشناسی شده در جهت رفع موانع و مشکلات اوقافی مجدد به گیلان سفر می‌کنند.

کد خبر 1149136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha