تمام برنامه ها و اقدامات باید ناظر بر هویت رضوی باشد

حجت الاسلام منصوریان گفت: وجه تمایز شورای ششم، مباحث فرهنگی است؛ شورای ششم، مشهد را مشهدالرضا(ع) می‌داند و دحوالارض این شهر، حرم مقدس امام‌رضا(ع) است و لذا تمام برنامه‌ها و اقدامات باید ناظر بر هویت رضوی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حسن منصوریان» در نشست صمیمانه پرسش و پاسخ تشکل های مردمی و فعال در حوزه عفاف و حجاب گفت: وجه تمایز شورای ششم، مباحث فرهنگی است؛ شورای ششم، مشهد را مشهدالرضا(ع) می‌داند و دحوالارض این شهر، حرم مقدس امام‌ رضا(ع) است و لذا تمام برنامه‌ها و اقدامات باید ناظر بر هویت رضوی باشد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد به ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پرداخت و تصریح کرد: تاکنون ۳۱ جلسه کمیسیون برگزار و ۴۹ طرح و لایحه مورد بررسی قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام منصوریان افزود: طی مدت حدود ۶ ماهه فعالیت شورای ششم، «روز ملی مشهد» تعیین تکلیف شد و دهم دی‌ماه، یکشنبه خونین مشهد به این مناسبت اختصاص یافت که یک اتفاق انقلابی است.

 

وی افزود: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون اقدامات مختلفی چون قرارگاه اجتماعی، ایجاد پارک علوم فضایی، بازنگری در آیین‌نامه شورای اجتماعی محلات، طرح تعالی و تحکیم خانواده، بررسی پیوست‌های فرهنگی میدان شهدا، بازنگری در آیین‌نامه نامگذاری معابر و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را دنبال کرده‌ایم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد با بیان اینکه اولین مصوبه کمیسیون با محوریت مسجدمحوری و ارتقاء نقش مساجد در محلات بوده، گفت: در این دوره سعی کردیم که رویکرد فرهنگسراها را تغییر دهیم و بر اساس مساله، فرهنگسرا تعیین کرده‌ایم.

 

حجت الاسلام منصوریان با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی در بدنه شهرداری، تصریح کرد: در همین بازه زمانی ۶ ماهه، وضعیت منابع انسانی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تعیین تکلیف شد و نیروهای این سازمان هویت کارمندی پیدا کردند.

 

وی در خصوص مصوبه کمک ۱۰ میلیاردتومانی به بهزیستی، تصریح کرد: از مجموع این عدد، تاکنون ۶.۵ میلیاردتومان پرداخت شده و ۳.۵ میلیارد تومان دیگر مانده است ضمن اینکه، علاوه بر این مبلغ، با توجه به اختصاص سالن‌های ورزشی به فضای ساماندهی معتادان متجاهر، حدود ۹ میلیاردتومان هم برای ترمیم کف‌پوش این سالن‌ها باید هزینه کنیم.

کد خبر 1149138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha