طبخ و توزیع غذای گرم در شهرستان دورود

موسوی نیک گفت: همزمان با شب شهادت حضرت زینب(س) غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان شهرستان دورود توزیع شده است.

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد اظهار داشت: با همکاری خیرین در شب شهادت حضرت زینب(س) بالغ بر 300 پرس غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان و ایتام شهرستان دورود توزیع شده است.

 

وی افزود: همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب کبری(س) مراسم عزاداری و نشست های بصیرت افزایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط مسجد اجرایی شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) افزود: با شیوع ویروس کرونا در جامعه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی مسجد نور الزهرا سلام الله علیه، بانک اطلاعاتی از نیازمندان و ایتام محله تهیه شده است.

 

وی بیان کرد: تلاش می شود با جذب مشارکت های مردمی و حمایت های خیرین به صورت مستمر و مناسبتی از افراد نیازمند حمایت و دستگیری شود.

 

موسوی نیک خاطرنشان کرد: همچنین به صورت مستمر برنامه های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) با بهره گیری از دو بستر مجازی و حقیقی با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان به مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و شناسایی و پرورش استعدادها از مهم ترین اهداف برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) است.

کد خبر 1149143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha