اجازه دست درازی به سفره معیشت مردم را نخواهیم داد

عباسپور از تشدید نظارت در راستای توزیع میوه و تره بار در آبادان خبر داد و گفت: در خصوص گران‌فروشی و کم‌فروشی موارد لازم را ابلاغ کردیم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد برخی سودجویان و گرانفروشان به سفره‌ معیشت مردم دست درازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «احسان عباسپور» امروز (پنج شنبه ۲۸ بهمن) در حاشیه بازدید از روند چگونگی توزیع میوه و تره بار از مبدا تا مقصد و خرده فروشان آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا برای تامین کمی و کیفی میوه شب عید رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد و سعی می‌کنیم که روند توزیع به بهترین نحو صورت بگیرد تا شهروندان بهتر و راحت تر و با قیمت مناسب تر بتوانند به تهیه میوه شب عید خود بپردازند.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان به درخواست و گلایه های شهروندان نسبت به گرانی میوه و تره بار در این شهر اشاره کرد و افزود: امروز پای صحبت های شهروندان عزیز، خرده فروشان و عاملین توزیع میوه در شهرستان آبادان نشستیم. در این بین مشکلاتی و موانعی وجود دارد که سعی خواهیم کرد با انجام جلسات فنی و تخصصی در رفع این مشکلات گام‌های موثری برداریم.

 

وی تصریح کرد: برخی از مقوله های گرانی مربوط به آبادان نیست و کشوری و استانی است، اما آن جهت موضوع که به ما بر می گردد در خصوص گران‌ فروشی و کم فروشی موارد لازم را ابلاغ کردیم، به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد برخی سودجویان و گرانفروشان به سفره‌ معیشت مردم دست درازی کنند.

 

عباسپور تاکید کرد: از رئیس اداره صمت و در ارگان های مربوطه و ذیربط خواسته ام که در این مورد با هیچ متخلفی مماشات نکنند.

 

کد خبر 1149159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha