ارائه خدمات مهندسی باکیفیت سازمان نظام مهندسی فارس در طرح نهضت ملی مسکن

زوربخش گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن می تواند به نحو شایسته و با بهترین کیفیت به ارائه خدمات مهندسی بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی زوربخش»، امروز (پنج شنبه 28 بهمن) با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: توجهی از سرمایه کشور به بخش مسکن اختصاص دارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس برای اجرای سریع تر طرح نهضت ملی مسکن از تمامی ظرفیت های موجود خود استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس افزود: هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به موضوع مسکن به عنوان بالاترین سرمایه مادی هر خانوار نگاه می کند ایمنی، همراه با آسایش و عمر مفید مناسب ساختمان را در اولویت قرار می دهد.

وی اضافه کرد: بر این اساس مصالح به کار رفته در ساختمان ها باید دارای کیفیت مناسب باشند و بوده و حساخت مسکن باید توسط مجریان و سازندگان ذیصلاح به انجام برسد و این اجرا با نظارت مستمر بر مراحل ساخت و کنترل توام باشد.

زوربخش تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان با کمک اعضای متخصص خود در بخش‌ های طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت، در خصوص جلوگیری از تکرار ضعف های موجود در کیفیت مصالح و نحوه ساخت برخی از مسکن های انبوهی که در گذشته ساخته شده است، نقش موثری می تواند ایفا کند.

وی با تاکید بر اهمیت ساخت بناهای با دوام بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن می تواند به نحو شایسته و با بهترین کیفیت به ارائه خدمات مهندسی بپردازد.

زوربخش تاکید کرد: مبالغ مالی اجرای این طرح از درآمد ناخالص ملی تامین می‌ شود و محصول نهایی باید یک مسکن ایمن و با عمر طولانی و مفید به همراه آسایش برای مردم باشد.

کد خبر 1149166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha