دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در جنوب کرمان به کار خود پایان داد 

عصر امروز ۲۸ بهمن ماه آیین اختتامیه دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان با حضور نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از هنردوستان در نگارخانه یادمان ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۲۸ بهمن ماه آیین اختتامیه دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان با حضور نماینده شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از هنرمندان و هنردوستان در نگارخانه یادمان ولایت جیرفت برگزار شد.

«حسین اسحاقی» در این آئین، ضمن خیرمقدم و تشکر از حمایت نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی از گمنامان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: آثار هنری تجسمی می تواند به اقتصاد هنر و هنرمندان کمک کند.

وی با بیان این مطلب که هنرمندان شاخصی در جنوب کرمان داریم، ابراز کرد: امسال نمایشگاه تجسم فجر به بخش نمایشگاهی جشنواره فجر افزوده شد که این اقدام، حرکت بسیار خوبی برای دیده شدن ظرفیت های هنری هنرمندان است.

اسحاقی با اشاره به نبود نگارخانه در جیرفت، ابراز کرد: امیدواریم با قول مساعد نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و اختصاص یک میلیارد تومان بودجه، هر چه سریع تر ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: ان شاالله پس از استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ساختمان جدید، ساختمان فعلی به کانون هنر اختصاص داده می شود.

 

شایان ذکر است؛ در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر جنوب کرمان از احمدرضا ایراهیمی، امین ملائی، امین نیکخو، پروین مرتضوی، حبیبه شریف، رامین افتخاری، صدیقه وزیری، عرفان شعبانی، علی روهنده، محسن عادلی ساردو، مرتضی شکوهی، مهران سیفعلی پور، نرگس فرامرز پور و نسیم مولائی مقبلی تجلیل شد.
کد خبر 1149170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha