۲ طرح  آبرسانی در روستاهای شهرستان  اهواز افتتاح شد

پروژه آبرسانی به ۱۴ روستای بخش اسماعیلیه و طرح آبرسانی به روستای دامغه بزرگ از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز امروز (پنج‌شنبه ۲۸ بهمن) با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پروژه آبرسانی به ۱۴ روستای بخش اسماعیلیه و طرح آبرسانی به روستای دامغه بزرگ از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز امروز (پنج‌شنبه ۲۸ بهمن) با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

 

طرح آبرسانی به ۱۴ روستای بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز شامل ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب مسیر طاهریه بخش اسماعیلیه اهواز شامل روستاهای رامشیر یک و ۲، سید خلف، منشید، طاهره یک، ۲ و سه، عزیبی، دب ملیحه شیخ محمد یک و ۲، شریفه یک و ۲ و یکباره است.

 

جمعیت این روستاها بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و طرح آبرسانی به این روستاها با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار و در مدت سه ماه انجام شد.

 

طرح آبرسانی به روستای دامغه بزرگ از توابع بخش مرکزی اهواز نیز با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال آب، در مدت زمان ۲ ماه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

 

جمعیت تحت پوشش این طرح را یک هزار و ۱۹۰ نفر است و بیش از ۲ برابر طرح‌های آبرسانی در کل کشور در سال جاری در خوزستان اجرا شده است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان ۹۰۴ روستای خوزستان طی هشت ماه اخیر از آب شرب پایدار برخوردار شدند و ۱۹ روستای دیگر در استان نیازمند آبرسانی هستند که در قالب طرح محرومیت زدایی این شرکت آبرسانی خواهند شد.

 

کد خبر 1149177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha