کمالشهر در مسیر رشد و پیشرفت شهری با اقدام جهادی سپاه و مدیریت شهری

حیدرنیا با اشاره به اهمیت رسیدگی به نیازهای رشد شهری کمالشهر گفت: ارتقاء توان امنیتی شهر کمالهشر و حرکت حهادی مدیریت شهری این شهر یکی از رویکردهای سپاه استان البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار حیدرنیا» با حضور در نشست مدیریت شهری کمالشهر که پنجشنبه ۲۸ بهمن برگزار شد گفت: ارتقاء توان امنیتی شهر کمالهشر و حرکت حهادی مدیریت شهری این شهر یکی از رویکردهای سپاه استان البرز است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: ساخت سوله ورزشی در کمالشهر کرج با محوریت مدیریت شهری به عنوان اقدامی جهادی در دست اقدام است. 

 

وی با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهوری به استان البرز که به زودی در هفته های آینده محقق می شود بیان کرد: بهبود وضعیت بهداشت و درمان در کمالشهر یکی از نیازهای اصلی این شهر است که اعتبار لازم برای ساخت بیمارستان در آن دیده می شود.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با هماهنگی استاندار البرز و سپاه تمام اهتمام خود را برای پیشبرد رشد شهری و بهبود وضعیت معیشت مردم به کار می بندد. 

 

« علی بهمنی» نیز طی این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت شهری در رشد و پیشرفت شهری گفت: به منظور ساماندهی و سازماندهی امورمرتبط با نیاز شهری کمالهشر، قراردهای معینی با سپاه منعقد شده است.

 

شهرداری کمالشهر افزود: احداث سایت اداری در کمالشهر با همت شهرداری با هدف واگذاری زمین از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان محقق می شود.

 

وی افزود: فراهم آوردن امکانات شهری اعم از امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی با هدف حل و رفع مشکلات ترافیکی شهر در قالب طرح ۴۵ متری و کمربند جنوبی کمالشهر یکی از برنامه های مدیریت شهری کمالشهر است. 

 

 

کد خبر 1149190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha