آمریکا با ایجاد جنگ روانی سعی در تحریک روسیه جهت حمله به اوکراین دارد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: آمریکا این بار با ایجاد جنگ روانی سعی در تحریک روسیه جهت حمله به اوکراین دارد و یقینا روسیه در این مسئله حساب شده عمل خواهد کرد و در صورت بروز هر اتفاقی این اروپایی‌ها و غربی‌ها هستند که بازنده این جدال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سپری شدن نیمه ماه رجب به بیان فضائل این ماه پرداخت و مؤمنین را به استفاده از فرصت باقی مانده این ماه دعوت کرد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه ذکر تهلیل و استغفار ذکرهای بسیار اثرگذار و کارگشا هستند، افزود: این اذکار علاوه بر حل مشکلات معنوی بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های مادی را نیز برطرف می‌کنند.

 

وی با گرامیداشت ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم مسلمان تبریز در چهلم شهدای قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ را ادامه آن قیام و موجب حرکت‌رو به جلوی نهضت اسلامی در به ثمر رسیدن خون شهیدان والامقام و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم مؤمن و انقلابی تبریز که روز پنجشنبه برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین فرازهای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در این دیدار، مسئله استمرار انقلاب اسلامی بود.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: همانطور که معظم‌له فرمودند: استمرار انقلاب یعنی هر چه در توان داریم برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده کنیم، یعنی اینکه ما همه هدف‌های اکنون و آینده انقلاب را مد نظر قرار بدهیم و این نیازها را به هر شکلی می‌توانیم تامین کنیم.

 

وی ادامه داد: پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی در کشور، اقتدار در کشور، تشکیل جامعه اسلامی در کشور و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف‌های انقلاب اسلامی است که باید برای رسیدن به این اهداف، کارهای لازم را حد توانمان انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی در بخش دیگری از خطبه دوم خود به مسائل پیش آمده در اوکراین اشاره کرد و گفت: زیاده خواهی غربی‌ها در گسترش نقاط تحت قدرت و سیطره خود و ملحق کردن کشورهای بلوک شرق به ناتو، امنیت جهانی را به خطر خواهد انداخت.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا این بار با ایجاد جنگ روانی سعی در تحریک روسیه جهت حمله به اوکراین دارد، افزود: اما یقینا روسیه در این مسئله حساب شده عمل خواهد کرد و در صورت بروز هر اتفاقی این اروپایی‌ها و غربی‌ها هستند که بازنده این جدال خواهند بود، چرا که از دستیابی به منابع عظیم گاز روسیه محروم خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی در پایان با اشاره به انتصاب خود به امامت جمعه شهرستان مرزی بندرآستارا ضمن تشکر از حُسن نظر و اعتماد مجموعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، از استقبال باشکوه همشریان عزیز آستارایی قدردانی کرد و به آنان قول داد به عنوان امام جمعه بومی و  فرزند آستارا، تمام توان خود را برای اعتلای نام و فرهنگ این شهرستان و رسیدگی به امورات مردم به کار گیرد.

کد خبر 1149258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha