دشمن از فشار اقتصادی و دروغ پردازی رسانه ای برای ضربه زدن کشور استفاده می کند

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: استکبار جهانی آمریکا و کشورهای غربی برای ضربه زدن به این کشور از ۲ حربه فشار اقتصادی و دروغ پردازی رسانه ای استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» ظهر امروز ۲۹ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، با اشاره به فرمایشات رهبرحکیم و فرزانه انقلاب در دیدار تصویری با مردم قهرمان تبریز به مناسبت قیام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ۲۹ بهمن روز درخشش تبریز در تاریخ انقلاب است زیرا حادثه‌ای که در تبریز به وجود آمد که موجب ثمردهی انقلاب شد.


امام جمعه قلعه گنج افزود: این حرکت، حرکتی ابتکار و مهم در استمرار قیام ۱۹ دی قم بود چرا که اگر تبریز در روز ۲۹ بهمن آن حرکت بزرگ را انجام نمی‌داد سنت چهلم گیری و استمرار مبارزه نهادینه نمی شد.

وی با اشاره به تقدیر رهبری از حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال، ابراز کرد: مردم با وجود داشتن مشکلات معیشتی، مسئله بیماری منحوس کرونا و دروغ پراکنی های دشمنان علیه ملت، این  راهپیمایی عظیم را انجام دادند که این حرکت مردم نشان داد که آنها بصیر، زمان شناس و نیاز شناس هستند پس قدر این مردم را ما مسئولان بیش از این بدانیم و به آنها خدمت کنیم.

حجت الاسلام احمدی نیک یکی دیگر از محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با مردم تبریز را مسائل و نیازمندی های کشور در آینده برشمرد و خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند؛ اکنون باید به این مسائل بپردازیم تا فردا گرفتار نشویم و یکی از این مسائل مهم، مسئله نیاز مبرم کشور به انرژی هسته‌ای در سالهای آینده است که اگر امروز اقدام نکنیم بعدها دیر می شود.

خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: هر چند که دشمن روی مسئله صلح‌آمیز هسته‌ای ما تکیه ظالمانه کرده و می کند اما ما به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم بلکه به دنبال بهره مندی صلح آمیز از انرژی هسته‌ای هستیم.

وی با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب، نیاز دیگر آینده کشور را که امروز باید به آن بپردازیم و مورد توجه قرار دهیم، را مسئله تربیت محقق و دانشمند دانست و افزود: اگر امروز محقق و دانشمند تربیت نکنیم ۱۵ سال دیگر دانشمند برجسته که با دنیا رقابت و برابری کند نداریم.


حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: همچنین رهبری در این دیدار تاکید کردند که امروز اگر برای مسئله فرزندآوری فکری نکنیم ۱۵ سال دیگر کشور به اندازه کافی جوان ندارد و این خطرات جدی برای آینده کشور است.

                       
امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: استکبار جهانی آمریکا و کشورهای غربی برای ضربه زدن به این کشور از ۲ حربه فشار اقتصادی و دروغ پردازی رسانه ای استفاده می کنند، دشمن امروز افکار عمومی را هدف قرار داده و میلیاردها دلار در اتاق‌های فکر خود خرج می‌کند تا ملت ایران را ازطریق لجن پراکنی و تهمت زنی ها به ارکان انقلاب، از ادامه راه منصرف کند.

 وی ادامه داد: دشمنان از آنجایی که از سپاه پاسداران سیلی خورده اند و سپاه همواره سد راه آنها بوده بنابراین به این نهاد انقلابی تهمت می زنند.

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: فشارهای اقتصادی با تلاش، تولید داخلی، خنثی کردن تحریم ها، عملیاتی و اجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی، با تلاش دیپلماسی و جهادتبیین متوقف می شوند.

خطیب جمعه قلعه گنج به ضمن تشکر از خدمات و زحمات همه مسئولان، عنوان کرد: خواسته به حق مردم و جوانان انقلابی شهرستان این است که وضعیت مدیریتی شهرستان را هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند و ان شاالله مدیران انقلابی، جوان و با انگیزه سکان مدیریتی اجرایی را به دست بگیرند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای خدمت بهتر به مردم، تعلل و طولانی ‌شدن این روند به ضرر مردم و شهرستان است مبنای انتصاب مدیران نیز باید براساس شایسته‌ سالاری، تعهد و تخصص نه مسائل جناحی و باند بازی باشد.

کد خبر 1149264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha