کسب عنوان شایسته تقدیر کشوری توسط کانون «سالار شهیدان» در رواق فن آوری

کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در رواق فن آوری سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در بین کانون های فهمای کشور شد.

«احسان طاهری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در رواق فن آوری سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در بین کانون های فهمای کشور شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این کانون با ثبت فعالیت های گسترده خود در سامانه بچه های مسجد و کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۴۶۰ موفق به کسب این عنوان در رواق فن آوری شده است.

 

وی ابراز کرد: حضور در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما به عنوان مدیر جوان برتر فرهنگی کشور و به منظور ارائه فعالیت های صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» شهرکرد، حضور مستمر در جلسه ها و نشست های فرهنگی به ویژه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جذب دانش آموزان مدارس، همکاری کانون فرهنگی هنری سالار شهيدان با حلقه شعر زفرات، برپايی نمايشگاه هفته دفاع مقدس و توانايی توليد چند رسانه ای با حضور جوانان عضو کانون از جمله فعالیت های این کانون در به ثمر نشستن عنوان شایسته تقدیر در رواق فن آوری بوده است.

 

طاهری بنی گفت: کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» تاکنون توانسته است ۲۴۱ نفر از نوجوانان و جوانان در ۲ بخش خواهران و برادران را با برگزاری برنامه های متنوع و مورد دلخواه جذب مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این کانون در اولین و دومین رویداد ملی فهمای سال های ۹۸ و ۹۹ نیز در ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون در سامانه بچه های مسجد پیشتاز بوده است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در سال ۱۳۹۱ بنا بر نیازهای فرهنگی محله تاسیس و راه اندازی شده و فعالیت های کانون از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی به طور گسترده انجام می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افزود: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با برگزاری طرح ملی «صد ثانیه با قرآن» ویژه کانون های مساجد، جوایز نفیسی به برندگان اهدا کرده است.

 

طاهری بنی به اختصاص یک اتاق از مسجد به کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا اشاره کرده و افزود: به ۳۰ نفر در این طرح آموزش شغل گوهر تراشی داده شده است.

 

وی افزود: با کمک خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی و بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توسط اعضای کانون توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با اشاره به اجرای طرح زنگ علوی با همکاری بنیاد علوی افزود: در این طرح ضمن شناسایی معلمان جهادی در سطح استان و حضور در مناطق محروم به دانش آموزانی که به علت نداشتن گوشی تلفن همراه و اینترنت از آموزش حضوری محروم مانده بودند، آموزش های حضوری و رایگان ارائه شد.

 

کد خبر 1149266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha