جامعه برای برون رفت از مشکلات نیازمند کار و عمل است

امام جمعه سنندج گفت: جامعه ما برای برون رفت از مشکلات نیازمند کار و عمل است و مسئولان باید با کار جهادی در مسیر خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: رشد و آبادانی و توسعه جامعه با شعار محقق نخواهد شد و باید برای برون رفت از مشکلات ازسوی مسئولان کار و عمل صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه امروز بستر پیشرفت و توسعه وجود دارد، افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مناسب بسترهای لازم برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری را فراهم کنند.

 

امام جمعه سنندج اعلام کرد: پروژه‌های زیادی در استان بر زمین مانده که نیاز است برای تکمیل آنها از ظرفیت نیروی جوان استفاده شود.

 

ماموستا رستمی اضافه کرد: نخبگان و جوانان توانمند و متخصص در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند به جایگاه علمی برسند که وجود این افراد بهترین ظرفیت برای توسعه استان است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه کردستان عزادار انسان بزرگی است که تمام عمر خود را در مسیر دفاع از ارزش‌های دینی صرف کرد، افزود: ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی 27 سال در سنگر ترویج علم و عرفان خدمت کرد.

 

امام جمعه سنندج از حضور مردم استان در مراسم تشییع و تدفین مرحوم ماموستا سیدصلاح‌الدین حسامی تقدیر کرد.

 

ماموستا رستمی اضافه کرد: دین اسلام، دین احترام، کرامت و توجه به همدیگر است باید با پیروی از دستورات اسلام کرامت انسانی را ارتقاء ببخشیم.

کد خبر 1149267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha