فشار اقتصادی و دروغگویی برنامه دشمن علیه انقلاب است

ایت الله فلاحتی گفت: فشار اقتصادی و دروغگویی از برنامه های دشمن علیه انقلاب است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی » در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 29 بهمن) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با اشاره به گفتگوی رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان گفت: رهبر انقلاب، اجتماع 22 بهمن را افتخار آمیز توصیف کردند و فرمودند، نباید دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: ایران اسلامی در حال پیشرفت بوده و پیشرفت های کشور قابل لمس است.


امام جمعه رشت به بیانات رهبر انقلاب درخصوص برجام اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده برجام در سالهای گذشته نکات مورد توجه رهبر انقلاب را رعایت نکرد.


فلاحتی، پیشرفت ایران، اقتدار کشور و تمدن نوین اسلامی را از اهداف انقلاب برشمرد و گفت: جمهوری لسلامی درصدد تمدنی است که دنیا متوجه تمدن اسلامی شود.


وی فشار اقتصادی و دروغگویی علیه انقلاب ایران را از برنامه های دشمن علیه انقلاب دانست و گفت: عده ای از داخل علیه مناسبات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای مختلف از جمله روسیه و چین سیاه نمایی می کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد: در سالهای گذشته همین عده با وجود خسارتهای بسیار تحریم های ناشی از ارتباط با غرب، فقط به بزک ارتباط با آمریکا و اروپا می پرداختند.


وی در ادامه گفت: مذاکرات وین خوب پیش می رود اما آن را گل و بلبل نمی دانیم چون دشمن فکر خود را بسیج می کند تا در مذاکره کنندگان ما ایجاد شوک کنند.


فلاحتی تاکید کرد: آمریکا هم می خواهد توافق داشته باشند و هم از توافق می ترسند.


وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران برای رفع تحریم و نه برای مسایل هسته ای مذاکره را ادامه می دهند، گفت: ایران گام عملی را در گذشته برداشته و اکنون نوبت طرف مقابل است تحریم ها را بردارد.


نماینده ولی فقیه در گیلان اذعان داشت: تیم مذاکره کننده ایران برای راستی آزمایی به وین رفته اند چون آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند.


وی یادآور شد: هر ملتی بدون راستی آزمایی به آمریکا اعتماد کنند باخته است.


امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار کنترل بر قیمت ها شد و گفت: مسئولان نظارت بر توزیع ارزاق مردم را جدی بگیرند.


فلاحتی اظهار کرد: بسیاری از افزایش قیمت ها ناشی از عدم نظارت و بازرسی است.


وی همچنین با پربرکت خواندن ماه رجب گفت: گفتن لا اله الا الله و استغفار در این ماه بسیار سفارش شده و ثواب فراوان دارد.


آیت الله فلاحتی اظهار داشت: ماه رجب و شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان هستند تا بتوان از ماه رمضان نهایت استفاده را کرد.

کد خبر 1149275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha