حمله به سپاه حمله به انقلاب است

آیت الله شعبانی گفت: فایل صوتی که منتشر شد به دنبال تضعیف سپاه است با اینکه سپاه در خط مقدم مبارزه با فساد است به آن حمله می‌کنند چراکه حمله به سپاه حمله به نظام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان؛ آیت الله حبیب شعبانی در خطبه های نمازجمعه این هفته همدان با بیان اینکه چهل و سه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، گفت: به قول امام خمینی(ره) این انقلاب امید را در دل‌های مستضعفین زنده کرد، جبهه مستضعفین را دچار ترس و لرز شده بود به اقتدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اهداف بلندی داشت که برخی از اهداف محقق نشده است، اظهار داشت: در هر حکومت بشری که مدیران میانی آن در برخی موارد دارای ضعف باشند بروز اینچنین مواردی به صورت طبیعی ممکن است.

وی تصریح کرد: در جریان جنگ تحمیلی هزار میلیارد دلار به کشور آسیب وارد شد و وقتی دشمن موفق نشد اقدامات دیگر چون تحریم اقتصادی را شروع کردند.

وی تحریم اقتصادی و شبیخون فرهنگی را از جمله اقدامات دشمن برای نابودی انقلاب خواند و گفت: مقام معظم رهبری از دهه ۷۰ بارها در خصوص شبیخون فرهنگی هشدار داده‌اند، اگر دشمن سبک‌زندگی ما را تغییر دهد حتما آرمان‌ها و اهداف ما هم عوض خواهد شد که در این صورت جای جلاد و دشمن تغییر می‌کند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند سبک زندگی و فرهنگ ما را تغییر دهد، گفت: جشنواره فیلم فجر بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور است که امسال با برخی حاشیه‌ها و سخنانی غیر کارشناسی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال جنگ رسانه‌ای است تصریح کرد: فایل صوتی که منتشر شد به دنبال تضعیف سپاه است با اینکه سپاه در خط مقدم مبارزه با فساد است به آن حمله می‌کنند چراکه حمله به سپاه حمله به نظام است.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه باید برای عدالت اجتماعی تلاش و مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم اظهار کرد: انقلاب با همه مشکلات داخلی و خارجی ماند در حالی که میزان هجمه رسانه‌ای به آن غیر قابل تصور است.

 

 

کد خبر 1149289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha