غربی‌ها در مذاکرات وین به بن بست رسیدند

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: امروز غربی‌ها در مذاکرات هسته ای با ایران به بن بست رسیدند و چنانچه قبول بکنند باید بسیاری از تحریم ها را بردارند و اگر نپذیرید، آبروی رفته آنها بیش از پیش بر باد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  حجت الاسلام «مهدی رحیم ابادی» امروز (29 بهمن) در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به مذاکرات وین، اظهار داشت: امروز آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به بن بست رسیدند که از درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت رقم می خورد.

 

وی افزود: نسخه ای که قبلا عناصر غرب زده برجام را بر کشور تحمیل کردند امروز تبدیل به یک نسخه متعالی انقلابی کوبنده در قبال غرب تبدیل شده که از دو طرف غربی ها به بن بست رسیدند و قبول بکنند باید بسیاری از تحریم ها را بردارند و اگر نپذیرید،آبروی بر باد رفته آنها بیش از پیش بر باد خواهد رفت.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه مهمترین عامل در ضعف حکومت اسلامی، وجود دشمنان است، گفت: اگر مردم به حال خود رها می شدند و دشمنی نمی‌بود، خیلی زود به اوج نور می رسیدند اما دشمنانی بر سر مسیر حاکمیت قرار دارند که مانع می‌شوند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه بیش از صدها آیه قرآن ما را نسبت به منافقین هشدار می‌دهند، افزود: ملت ایران زخم خورده جریان منافقین است، استراتژی منافقین فرهنگی است و بدنبال تغییر باورها هستند.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه منافقین در بزرگ کردن دروغ با زبان نور و معنویت هیچ ابایی ندارند، اظهارداشت: تعجب نکنید اگر فردی در جایی مرتب دم از شهدا و امام راحل بزند اما از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه منافقین بزرگترین دروغگوهای عالم هستند، افزود: این افراد قسم‌های بسیار عمیق و قوی را مطرح می‌کنند تا معلوم نشود که طرفدار چه جریانی هستند لذا باید خیلی مراقب بود.

 

امام‌ جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در چند سال قبل نوشت افزار ما عامل دست و فرهنگ بیگانه شده بود، گفت: باید در حد خودمان در ترویج نوشت افزار ایرانی کمک کنیم.

 

حجت الاسلام رحیم ابادی با اشاره به اینکه تنها نسخه انحصاری و معتبر و تجربه شده برای انسانهای معاصر تشکیل حاکمیت اسلامی است، گفت: چنانچه حاکمیت اسلامی تشکیل شد خیر دنیا و آخرت نصیب انسان می شود.

 

وی با بیان اینکه ماهای رجب، شعبان و رمضان اوج قله عبادات در سال است، افزود: خداوند به واسطه اولیای عزیز به ما دستور دادند که راه رسیدن به همه خوبی های دنیا و آخرت که در ماه رجب هم آمده است، درگاه بی کران خداوند بی نیاز است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه تجربه تاریخی نشان داده که افراد محدودی در تاریخ بودند که از دنیا و آخرت خداوند آنها را بی نیاز کرده است، ادامه داد: دعای خیر دنیا و آخرت زمانی مستجاب می‌شود که انسان به امام زمان(عج) خود توجه کرده باشد.

 

حجت الاسلام رحیم ابادی با اشاره به اینکه در ماه‌های رمضان و شعبان و رجب باید از خداوند بهترین ها را بخواهیم، چراکه خداوند مستجاب می‌کند، اظهارداشت: روزه، استغفار عملی، دعا و شب زنده داری از مهمترین توصیه های سفارش شده در این سه ماه است و بالاترین استغفار هم توجه به امام زمان (عج) و مطیع ایشان بودن است.

 

وی با بیان اینکه بالاترین ظلم بی‌توجهی به امام زمان (عج) است، بیان داشت: امروز توجه کردن به ولی خدا بهترین و بالاترین استغفار است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام میفرمایند: «ای مردم اگر تقوا داشته باشید و ملاحظه وجود امام خود را بکنید نتیجه آن این خواهد بود که برترین فضیلت بندگی و عبادت را بدست آوردید»، گفت: بالاترین مرحله در تقوا صبر، شکر و جهاد در مسیر اسلام ناب در توجه به امام زمان (عج) است.

 

حجت الاسلام رحیم ابادی با اشاره به اینکه شناخت امام عصر با شناخت آرمان های او است که برپایه اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی چهل و سومین سالگرد خود را هم پشت سر گذاشته است و به سمت تمدن اسلامی پیش می‌رود.

 

 

 

کد خبر 1149291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha