تمرکز دولت بر طرح های استانی افزایش یابد

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه دولت باید با شتاب بیشتری برنامه های عقب مانده را جبران کند، گفت: تمرکز بر طرح های استانی باید افزایش یابد و طرح هایی مانند صدور سریع مجوز برای کسب و کارها در همه جای کشور فراگیر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۲۹ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رو به جلو حرکت می کند، گفت: هرچند در این مسیر توطئه های دشمنان هست اما هرگز نتوانسته اند سد راه انقلاب بشوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست ها سعی دارند با کارشکنی در مذاکرات به توافقی یکطرفه برسند، افزود: آن ها از اتفاقی که در گذشته برایشان افتاده هراس دارند و اهدافشان در مذاکرات دور از دسترس است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۲۹ بهمن روز «اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی»، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از مسائل بسیار کلیدی کشور است که علی رغم تأکیدات رهبری آنگونه که باید موردتوجه قرار نگرفته است.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان مقاوم می کند، ادامه داد: نگاه به خارج کشور از عوامل عقب ماندگی در پیشرفت اقتصاد مقاومتی است و امروز دولت جدید با عزمی قوی پا به میدان گذاشته و به دنبال رفع مشکلات اقتصادی با نگاه به توانمندی های داخلی است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دولت باید با شتاب بیشتری برنامه های عقب مانده را جبران کند، تصریح کرد: تمرکز بر طرح های استانی باید افزایش یابد و طرح هایی مانند صدور سریع مجوز برای کسب و کارها در همه جای کشور فراگیر شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دولت در زمینه مقابله با فساد به خوبی ورود پیدا کرده است  و قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی هم یاریگر دولتمردان در این راستا هستند که جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه شعار دولت سیزدهم عدالت محوری بوده و باید در این راستا تلاش کند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی روز گذشته از اجرای عدالت در کشور انتقاد کردند که باید با رشد متوازن عدالت در سطوح مختلف کشوری و استانی شاهد گلایه های رهبری نباشیم.

 

کد خبر 1149297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha