دولت هر توافقی را قبول نمی‌کند

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه صهیونیست‌ها در وین با هدف امتیاز گرفتن مانند سال ۹۲ از دولت ایران به صحنه آمده‌اند، گفت: این دولت هر توافقی را قبول نمی‌کند و توافقی را باعث بالا بردن عزت کشورمان شود را می‌پذیرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود که در مسجد جامع شهر لیسار برگزار شد، اظهارکرد: از نقشه‌های شیطان این است که مومنان را زود دعوت به شکست می‌کند و یاس و ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: امروزه همه ما وظیفه داریم در یک جهاد بزرگ شرکت کنیم و آگاه باشیم که دشمن کجا را هدف قرار داده و هدف دشمن را بشناسیم.

 

وی با بیان‌اینکه با نقشه، برنامه و مدیریت متمرکز به جهاد علیه دشمن برویم، تصریح‌کرد: امروزه دشمن ولی‌فقیه را نشان قرار داده و می‌داند که تا ولی‌فقیه است هیچکس نمی‌تواند به این انقلاب آسیبی برساند .

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه هفته‌ای که گذشت جشنواره فیلم فجر را داشتیم و صدا و سیما می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و مردم از فیلم انقلابی و تاریخ مذهبی اسلام استقبال می‌کنند گفت: در بین این فیلم‌ها، فیلم‌هایی هم بودند که نا امیدی را در بین مردم ایجاد می‌کرد که مربوط به دولت قبل و نگاه به فرهنگ یاس و ناامیدی در جامعه بود، باید فیلم‌هایی با مضمون ارزش‌های دفاع مقدس برای مردم ساخته شود .

 

وی به مذاکرات وین اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها در وین با هدف امتیاز گرفتن مانند سال ۹۲ از دولت ایران به صحنه آمده‌اند اما غافل از اینکه این دولت هر توافقی را قبول نمی‌کند و توافقی را باعث بالا بردن عزت کشورمان شود را می‌پذیرد .

 

حجت‌الاسلام فلاح با تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان تالش خاطرنشان کرد: با توجه به گفته استاندار گیلان؛ مدیر پشت میز در دولت ما جایی ندارد، ما مدیری می‌خواهیم که همیشه در صحنه و در کنار مردم باشد و از فرماندار و بخشدار محترم می‌خواهیم که بحث سر دهنه‌ها و مشکل کشاورزان را پیگیری کنند.

کد خبر 1149302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha