مردم در ارزیابی عملکرد مسئولان تقوا و انصاف را رعایت کنند

حجت الاسلام سیلاوی با دعوت مردم به رعایت تقوا و انصاف در ارزیابی عملکرد مسئولان و یا هر شخص دیگر گفت: برای ارزیابی عملکرد هر شخص یا مسئولی باید نقاط قوت و ضعف آن در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام حمید سیلاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۹ بهمن) در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته چوئبده که در مسجد الرسول (ص) این شهر برگزار شد، با تقدیر از مردم برای خلق حماسه راهپیمایی خودرویی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه امسال بیشتر از سال های گذشته بود؛ با اینکه در شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی نامناسب بودیم، اما مردم بصیر و قدردان ایران با حضورشان شکوه این نظام را برای جهانیان نشان دادند.

 

خطیب نماز جمعه چوئبده افزود: در نماز جمعه اقدامات و دستاوردهای هر اداره یا سازمانی به اطلاع مردم رسانده می شود و اگر مسئولی قولی را بدهد و به قول اش عمل کند، کار او در نماز جمعه بیان می شود، اما اگر کاری صورت نگیرد مانند دیگر کار هایی که برخی مسئولان قول داده بودند ولی تا به الان کار صورت نگرفته از همین تربیون افشا خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: اداره آبفای آبادان وقتی خبر شکستگی لوله اصلی انتقال آب آبادان به اروندکنار که زیر ساختمان ورزشی شهر چوئبده قرار گرفته بود را دید و شنید، سریع با ایجاد یک خط انحراف مشکل تامین آب در اروندکنار را بر طرف و از آسیب رساندن به ساختمان ورزشی جلوگیری کرد و اکنون نیز در حال بر طرف کردن کلی مشکل هستند.

 

حجت الاسلام سیلاوی در بخشی از سخنان خود خواستار تکمیل طرح اصلاح شبکه روشنایی و رفع برخی کمبود ها در حوزه برق شهر چوئبده شد و عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر کلنگ احداث پیش بیمارستان (مرکز بستری بیماران) بر زمین زده شد و قرار است اعتبارات آن از محل درآمد دانشگاه علوم پزشکی آبادان تامین شود. مردم به برخی شایعاتی که برای احداث این بیمارستان شده است توجه نکنند.

 

وی ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و انصاف در ارزیابی عملکرد مسئولین و یا هر شخص دیگر ابراز کرد: برای ارزیابی عملکرد هر شخص یا مسئولی باید نقاط قوت و ضعف آن در نظر گرفته شود، باید به وقت انتقاد و مطالبه وارد عمل شد و اگر کار صورت گرفت قدردانی کنیم اگر کاری صورت نگرفت اعتراض کنیم.

 

امام جمعه چوئبده به دیدار رهبر معظم اتقلاب با مردم تبریز به صورت تلویزیونی اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری به مناسبت ۲۹ بهمن با مردم تبریز دیدار تلویزیونی داشتند و در این دیدار از خلق حماسه مردم ایران اسلامی در رهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

 

وی تاکید کرد: مردم به شایعات و برخی خبر هایی که به صورت نادرست در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکند و اخبار را از منبع و رسانه های مطمئن و موثق دنبال کنند به ویژه اکنون که کار ها دارد صورت می گیرد و دولت در حال خدمات رسانی است.

 

حجت الاسلام سیلاوی خاطر نشان کرد: برخی از شایعه سازان و رسانه های معاند در صدد انتشار اخبار کذب در بین مردم هستند. 

 

وی با اشاره اشاره به اقدام ناپسند پلیس هندی در اهانت به عکس حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مردم کشمیر در اعتراض به اقدام نادرست پلیس هندی به خیابان ها آمدند که پلیس برای سرکوب آنها به صورت مسلحانه وارد شد، اما وقتی خیل عظیم معترضان را دید، معذرت خواهی خود را به مردم کشمیر اعلام کرد که این نشان از عظمت انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1149307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha