مدیریت حضوری و غیرحضوری مدارس با تشخیص مدیران است

ابراهیمی با اشاره به فراگیری سویه جدید ویروس کرونا گفت: مدیریت حضوری و غیرحضوری مدارس براساس شرایط آموزشگاه و با تشخیص مدیران آن ها است.

«محمدرضا ابراهیمی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فراگیری سویه جدید ویروس کرونا اظهارداشت: مدیریت حضوری و غیرحضوری مدارس به شرایط آموزشگاه ها بستگی دارد که با تصمیم مدیر و آموزش و پرورش انجام می شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی ها می توانند به صورت غیرحضوری انجام بشوند و متوسطه اول و دوم با توجه به فراگیری ویروس و ابتلا سه نفر از یک کلاس و درگیری 2 کلاس امکان برگزاری غیر حضوری وجود دارد.

 

وی تصمیم مدیران مدارس و مسئولان کمیته سلامت و نظارت کرونا در این خصوص را مهم بیان کرد و اذعان داشت: در این خصوص سعی بر حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از شیوع بیماری است.

 

*تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان مورد تاکید است، گفت: دانش آموزان اتبدایی تاکنون واکسن نزده اند و اخیر طرح برای آنان آغاز شده و مابقی دز اول و دوم را تزریق کرده اند.

وی اضافه کرد: واکسن معلمان و تیم اجرایی مدارس نیز تابستان انجام شده که درصد فراگیری بالایی دارد.

 سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فعالیت احتمالی و غیرحضوری برخی از مدارس خاطرنشان کرد: ادامه فرآیند آموزشی در فضای مجازی و آنلاین انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1149311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha