دولت  برای خنثی کردن تحریم‌ها، تلاش داخلی و خارجی خود را مضاعف کند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: دولت باید برای خنثی کردن تحریم‌ها، تلاش داخلی و خارجی خود را مضاعف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرزند آوری و تولید مثل باعث تأمین نیروی لازم برای پیشرفت آینده کشور است، آینده ایران به وجود جوانان نیازمند است.

فتاح دماوندی افزود: تقویت نهضت علمی، تولید علم، تربیت پژوهشگران، محققان و دانشمندان نیاز اساسی آینده جمهوری اسلامی ایران است و نظام در زیرساخت‌های مهم راه، آب و برق و خدمات بهداشتی و درمانی پیشرفت‌های مهمی داشته است.

وی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی هنوز تحقق پیدا نکرده و توزیع ثروت عادلانه نیست گفت: وجود اقشار ضعیف و کم برخوردار، غصه گلوگیر رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: مردم با وجود مشکلات معیشتی و کرونایی و تبلیغات مسموم دشمن، روز ۲۲ بهمن حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند و مردم به انقلاب و نظام دلبستگی و از غفلت‌ها و کم کاری‌های مسئولین گله دارند، حمایت از محرومان و اقشار ضعیف، آرمان همیشگی انقلاب اسلامی است، دولت سیزدهم وظیفه سنگینی در این باره دارد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی عنوان داشت: سپاه همواره پاسدار انقلاب و مردم بوده و هست و مردم به سم پاشی و دروغ‌های دشمن توجهی نمی‌کنند و دولت باید برای خنثی کردن تحریم‌ها، تلاش داخلی و خارجی خود را مضاعف کند و حمایت از تولیدات داخلی و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و کارخانه داران و کارگران ایرانی یکی از راه‌های کم کردن اثر تحریم‌ها است.

وی گفت: این روزها تیم دیپلماسی ایران برای احقاق حق ملت ما در مسأله انرژی صلح آمیز هسته‌ای و رفع تحریم‌ها مشغول تلاش گسترده و فشرده ای هستند و اگر تذکرات رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای موردتوجه قرار نگیرد، در آینده نزدیک دچار مشکلات تکراری خواهیم شد و اگر آمریکا و اروپا در تضمین‌های لازم را در مورد برجام ندهند و راستی آزمایی لازم انجام نگیرد، درخت برجام میوه‌ای نخواهد داد.

خطیب نماز جمعه دماوند بیان داشت: ما نقطه گریز را پشت سر گذاشته ایم و در دام دشمن نخواهیم افتاد، با خیبر شکن‌ها، خیبر ها را فتح خواهیم کرد و اگر جنگی شکل بگیرد، تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه آتش خواهد گرفت و تنگه هرمز و باب المندب به اختیار ما خواهد بود و قیمت نفت سر به فلک خواهد کشید و طرف‌های مقابل ما در برجام اگر می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند، باید مذاکرات را از نجاست و پلیدی صهیونیست‌ها دور نگه دارند و در این خصوص به آمریکایی ها توصیه می‌کنیم خود را بخاطر اسرائیل از چاله به چاه نیندازند.

کد خبر 1149316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha