اعدام کمترین حکم قاتل عزاداران حسینیه سیدالشهدای شیراز

مسئول روابط عمومی هیئت رهپویان وصال شیراز گفت: کمترین خواسته قربانیان و خانواده شهدا از دادگاه جمشید شارمهد حکم اعدام است چراکه در هر ایدئولوژی و کشوری اگر یک فرد دست به کشتن هم وطنان خود بزند حداقل مجازاتش اعدام است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ برنامه هر هفته روایت هیئت از شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همچون جمعه شب های گذشته به بررسی ظرفیت های هیات مذهبی برای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و معنوی کشور پرداخت این برنامه در بخشی از آیتم معرفی اخبار و رویداد های مهم هفته، موضوع حمله تروریستی به هیئات مذهبی و برگزاری جلسات اباعبدالله الحسین علیه السلام و به خاک و خون کشیده شدن کودکان، جوانان و سالمندان بی گناه در این مراسم را در دستور کار خود قرار داد.

 بر این اساس سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کردند.طبق این گزارش سرکرده گروهک تروریستی «تندر» در دستان وزارت اطلاعات قرار گرفت.جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت. منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود.

بنابراین گزارش برنامه روایت هیئت طی ارتباط تلفنی با احمد پاریابی؛ مسئول روابط عمومی هیئت رهپویان وصال شیراز با اشاره به حادثه تروریستی کشتار جوانان بی دفاع در هیئت مذهبی توسط یک خونخوار سفاک  بهنام جمشید شارمهد و نحوه برگزاری دادگاه این قاتل جانی گفت: ۱۴ سال پیش حمله تروریستی به عزاداران هیئت اباعبدالله الحسین اتفاق افتاد که در پی کشته شدن چندین نفر بیگناه طی سالیان آینده پدر و مادر بسیاری از شهدا به واسطه اثرات روحی شدید و از دست دادن عزیزانشان فوت کردند.

 

پاریابی تصریح کرد: این جنایت ابعاد بسیار بالاتر از آن چیزی که در رسانه ها مطرح شد دارد چرا که جانبازانی از این رویداد تلخ به جا ماندند که ۱۴ سال است که در بیمارستان ها به درمان مشغول هستند از جمله شهیدان این حادثه تلخ شهید نصیری است که سرپرست خانواده خود بودند و خانواده آنها در این ۱۴ سال با مشقت و سختی بسیار گذران عمر داشتند.

 

مسئول روابط عمومی هیئت رهپویان وصال شیراز اظهار کرد: کمترین خواسته قربانیان و خانواده شهدا از دادگاه جمشید شارمهد حکم اعدام است چراکه در هر ایدئولوژی و کشوری اگر یک فرد دست به کشتن هم وطنان خود بزند حداقل مجازاتش اعدام است بحث دیگر ما پیگیری قانونی در مجامع بین المللی پیرامون کشورهایی است که به این قاتل جانی کمک کردند در حالی که جمشید شارمهد  در لیست قرمز پلیس بین الملل قرار داشته است و باید هر کشوری نسبت به استرداد آن کمک می کرده اما کشورهای آمریکا، آلمان و انگلیس به راحتی برای رفت و آمد این فرد چراغ سبز نشان دادند.

 

 
کد خبر 1149335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha