توجه به سلامت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اولویت است

قویدل با بیان اینکه توجه به سلامت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به عنوان مهمترین اولویت همواره در دستور کار است، گفت: همه ظرفیت ها و امکانات باید در خدمت رفاه و رفع مشکلات فرهنگیان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « محمد قویدل » که به منظور عیادت از کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش میناب، به این شهرستان سفر کرد، افزود: مهمترین راهبرد آموزش و پرورش در مسیر توسعه اهداف تعلیم و تربیت، توجه به سلامت جسم و روان و رفع مشکلات جامعه بزرگ فرهنگیان به عنوان پرچمداران این جهاد مقدس است و همه توان و امکانات درون و برون سازمانی باید در خدمت تحقق این مهم باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تسریع در روند درمان این بیمار فرهنگی، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناها، آموزش و پرورش هرمزگان در مسیر خدمت به جامعه معلمان هر آنچه را که در توان دارد به کار خواهد گرفت و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: حفظ کرامت و جایگاه همکاران فرهنگی نباید در شعار خلاصه شود و باید از همه ظرفیت ها برای تحقق این هدف مهم بهره گرفته شود.

 

قویدل تاکید کرد: آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به مشکلات جامعه هدف خود دغدغه جدی دارد و بنا بر توان و امکانات و ظرفیت ها، اهتمام لازم را در این راستا به کار خواهد گرفت.

 

این مسوول، آرامش خاطر و تامین امنیت روانی خانواده بزرگ آموزش و پرورش را ضامن توسعه و تعالی نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: قطعا اگر منزلت معلم در جامعه به درستی تبیین شود و آنچه را که شایسته این جایگاه بزرگ است فراهم گردد، نه تنها نظام آموزشی و تربیتی که همه ارکان توسعه از مواهب آن سود خواهند برد چرا که اساس رشد و توسعه و تعالی هر جامعه به آموزش و پرورش توسعه یافته و پویای آن ارتباط دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و چالش ها، جامعه شریف فرهنگی با تلاش جهاد گونه در سنگر تعلیم و تربیت نقش آفرین است و در سال های اخیر نیز که همه گیری بیماری کرونا همه شئون جامعه و زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است، لحظه ای وقفه در امر آموزش و تربیت دانش آموزان عزیز ایجاد نشده است که همگان باید قدردان این همت والا باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در خاتمه این دیدار با آرزوی سلامتی برای این همکار فرهنگی، بر پیگیری روند درمان وی تا بهبودی کامل از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و مسوولان شهرستان میناب تاکید کرد و گفت: همه مسوولان آموزش و پرورش در سراسر استان باید اهتمام جدی را در خصوص رفع مشکلات فرهنگیان داشته باشند و از همه ظرفیت های مادی و معنوی برای این امر مهم استفاده کنند.

 

« محمد رام »، کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش شهرستان میناب، روز گذشته به دنبال کسالت ناشی از عارضه مغزی به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب انتقال یافت و بستری شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1149369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha