خروجی سند توسعه نهبندان هنوز مشخص نشده است

بیکی گفت: هم اکنون سند توسعه نهبندان در دفتر معاونت اجرایی ریاست جمهوری است و خروجی آن هنوز نهایی نشده است.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: بازنگری سند توسعه نهبندان در استان تهیه و مصوب شده و با دستور استاندار به نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی ارسال شده است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه معاونت اجرایی ریاست جمهوری باید سند بازنگری شده توسعه نهبندان را بررسی کند، گفت: مقرر شده در صورتی که نیاز باشد برای مباحث مالی این سند به هیئت دولت ارسال و مجدد مصوب شود.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون سند توسعه نهبندان در مرحله معاونت اجرایی ریاست جمهوری است و خروجی آن هنوز نهایی نشده است.

 

وی ادامه داد: بازنگری سند توسعه نهبندان جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی است که بازنگری آن انجام شده و در اختیار معاونت اجرایی ریاست جمهوری است.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: در صورتی که بازنگری سند توسعه نهبندان تصویب شود کمک بسیار شایانی به توسعه منطقه و سرعت بخشیدن به ورود سرمایه گذاری های بخش های جدید و تکمیل زیرساخت های شهرستان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد کرد، همچنین با توجه به شرایط خاص و وسعت زیاد شهرستان این سند در شکوفایی نهبندان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی گفت: سند توسعه نهبندان با پیوست پروژه به نهاد ریاست جمهوری ارسال شده و مقرر است دولت نظرات خود را برای سند اعمال کنند.

 

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی هفتم شهریور ماه 1378 در دیدار با مردم نهبندان فرمودند: «من با سفر به شهرستان محروم نهبندان می‌خواهم توجه مسوولان سطوح مختلف دولتی و استانی را به طور کامل به این منطقه و مناطقی از این قبیل جلب کنم و از آن‌ها انتظار دارم که اهتمام خود را بر روی نقاط دورافتاده که غالبا محرومیت‌های زیادی را از دوران‌های قبل تحمل کرده اند، متمرکز کنند».

 

 

کد خبر 1149378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha