ماهنامه تخصصی کودک و نوجوانان استان یزد رونمایی شد

نشریه تخصصی کودک و نوجوانان استان یزد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیین رونمایی ماهنامه نشریه تخصصی کودک و نوجوانان استان یزد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست گفت: زمانی که یک رسانه به وزه رسانه ها اضافه می شود باید اظهار خوشحالی کرد .

وی افزود: امیدواریم بعد از خلق رسانه، شاهد استمرار در کار و همچنین انرژی بسیار زیاد در این مسیر باشیم و نشریه ای مستحکم با قدمت مناسب را در معرض دید علاقمندان قرار دهیم.

جوادیان زاده بیان کرد: ما نیاز به زیست بومی برای کودکان و نوجوانان هستیم و باید حیات فرهنگی کودکان را توسعه دهیم تا هر لحظه بتوانند مصرف فرهنگی داشته باشند.

وی گفت: کودکان ما فقط در حوزه های خاص نباید بزرگ شوند بلکه نیاز به رسانه، تئاتر، نشر و کتاب دارند که اتفاق خوبی در این مسیر خواهد افتاد.

جوادیان زاده بیان کرد: امیدواریم در آینده فرزندان ما هویت ماهنامه کودک را داشته باشند و برای آنها برند و رزومه باشد.

وی گفت: ما در حوزه باشگاه های کتابخوانی بیش از سه هزار نفر داریم که رویکرد انها کتاب و کتابخوانی است و این نشان دهنده توجه خانواده ها به فرهنگ است که امیدواریم نشریه نیز بتواند پاسخی به این نیاز باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: امیدواریم همانطور که یزد پایتخت کتاب ایران است بتواند پایتخت رسانه های کشور نیز باشد.

 

 

کد خبر 1149398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha