اجرای طرح هادی روستایی شتاب گرفت

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: اجرای طرح هادی روستایی در شیروان شتاب گرفت.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اجرای طرح هادی روستایی در این شهرستان شتاب گرفت و به تازگی عملیات اجرای طرح هادی پنج روستا به پایان رسید.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان عنوان کرد: طرح های اتمام یافته مزبور واقع در روستاهای بیگان، گلیان، فجرآباد، منصوران و اسلام آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان است که برای اجرای آن، 26 میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

ابراهیمی با اشاره به اقدامات و شتاب در اجرا و طرح های هادی طی سال های گذشته خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، اجرای طرح هادی در 47 روستای شهرستان واقع در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه انجام شده و در 40 روستای شهرستان در دست اجراست.

 

وی اضافه کرد: برای تهیه و اجرای این طرح نیز ابتدا نقشه و وضع موجود روستا تهیه می شود و سپس مطالعات پایه ای و تشخیص وضعیت روستا به انجام می رسد و پس از تحلیل و تدوین چشم اندازها، تعیین پروژه های پیشنهادی صورت می پذیرد.

 

وی بیان کرد: تعیین مسیرهای مشخص، پاکیزگی محیط زیست، ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح، ترددهای آسان و سهل، دسترسی های روان و از همه مهمتر ایجاد امنیت را می توان از جمله مواردی دانست که با اجرای طرح هادی در روستاها ایجاد می شود و این مناطق از اجرای آن بهره مند خواهند شد.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: شهرستان شیروان ۱۵۸ روستا دارد که ۱۳۶روستای آن بالای ۲۰ خانوار است و طرح هادی در آن اجرا می شود.

 


شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که هم اکنون ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

کد خبر 1149421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha